Gå til innhold

Microsoft support, til 2500 kr. per samtale!


Aiven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har planlagt å starte min egen tlf support tjeneste som forteller hvordan menn over 30 skal klippe tåneglene, at hygiene faktisk betyr noe mer enn bare ordet og at å pelle seg i nesa foran andre ikke er god folkeskikk. Jeg vil ta fra 500,- minuttet, for de som ringer vil være desperate da de aldri har tatt i et kvinnfolk (eller mannfolk) før :)

 

Yess.. brilliant! Blir rik av dette..

 

 

lol sorry, har vært for lenge oppe uten søvn :whistle:

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Nåvel, ett produkt som feks. WinXP Home edition koster 300(mail) og 620(telefon) for å få support. Visste ikke at MS sin support for egne produkter var såpass ekstrem dyr. Men det var vel ikke uventet at noe slikt kommer fra MS.

(Nå skal det jo nevnes at MS har vært såpass kraftig generøse at du får med hele 2 gratis henvendelser når du kjøper XP home til 2000kr....)

Lenke til kommentar
Det er full support på alle MS-produkter man kjøper, den ekstra betalinger er for bedrifter og eventuelt utgåtte produkter. Man skal iallefall få gratis kundestøtte via telefon når man kjøper et produkt som privatpersjon. Nummeret er 09000 om jeg ikke husker feil.

5463593[/snapback]

Sant det, har snakket gratis to ganger før. Tror det var noe sånnt som var nummeret. :hmm:

Lenke til kommentar
Det er full support på alle MS-produkter man kjøper, den ekstra betalinger er for bedrifter og eventuelt utgåtte produkter. Man skal iallefall få gratis kundestøtte via telefon når man kjøper et produkt som privatpersjon. Nummeret er 09000 om jeg ikke husker feil.

5463593[/snapback]

Sant det, har snakket gratis to ganger før. Tror det var noe sånnt som var nummeret. :hmm:

5463598[/snapback]

 

Telefon nummer 09000 er vel heller nummeret til Telenor mobil.. :hmm:

Lenke til kommentar
Det er full support på alle MS-produkter man kjøper, den ekstra betalinger er for bedrifter og eventuelt utgåtte produkter. Man skal iallefall få gratis kundestøtte via telefon når man kjøper et produkt som privatpersjon. Nummeret er 09000 om jeg ikke husker feil.

5463593[/snapback]

Sant det, har snakket gratis to ganger før. Tror det var noe sånnt som var nummeret. :hmm:

5463598[/snapback]

 

Telefon nummer 09000 er vel heller nummeret til Telenor mobil.. :hmm:

5463629[/snapback]

Kan godt hende, men var noe med mange nuller og 9 tall :p

Fikk opplyst nummeret når jeg skulle registrere winxp nøkkelen. :yes:

Lenke til kommentar
Det er full support på alle MS-produkter man kjøper, den ekstra betalinger er for bedrifter og eventuelt utgåtte produkter. Man skal iallefall få gratis kundestøtte via telefon når man kjøper et produkt som privatpersjon. Nummeret er 09000 om jeg ikke husker feil.

5463593[/snapback]

Ikke i følge MS sine egne supportsider. Men som sagt, at noen har fått gratis support 2 ganger er jo pga. av den enorme generøsiteten MS har vist ved å la 2 henvendelser være gratis!

 

"2 forespørsler via e-post, chat eller telefon er inkludert gratis (dette gjelder ikke OEM-produkter, vennligst kontakt leverandøren)"

http://support.microsoft.com/oas/default.a...43&gprid=104419

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...