longbow Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Kan jeg decrypte en dvd film til en image fil, på ca 4 gigabyte? har testa med dvddecrypter, og da får jeg bare en masse filer i video mappa... noen ideer?
MindTooth Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Kan jeg decrypte en dvd film til en image fil, på ca 4 gigabyte?har testa med dvddecrypter, og da får jeg bare en masse filer i video mappa... noen ideer? 5452228[/snapback] Hei longbow Du kan velge File Mode -> IMAGE i DVD Decrypter. Er nokså sikker på at det er mulig, men kan hende jeg tar feil. År å dag siden sist jeg brukte det.
nebrewfoz Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 DVDDecrypter klarer vel uansett ikke å krympe størrelsen nok til at du får filmen inn på 1 DVD. Det jeg ... øh, en jeg kjenner har gjort, er å dekryptere DVD'en med DVDDecrypter ; med masse filer i VIDEO_TS som resultat. Deretter DVD Shrink e.l. for å redusere størrelsen slik at det får plass på 1 DVD. (Men fortsatt er det snakk om masse filer i VIDEO_TS.) Men det må da være 100 måter å lage image på, med VIDEO_TS-filene som utgangspunkt. VideoHelp bruker å ha mye info. How to-guides og lignende.
longbow Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Noen som kan hjelpe meg med dette da: hvordan få filmen til rundt 4,5 gigabyte? Når jeg setter inn plata og åpner DVD Decrypter, tar det ca 7-8 gigabyte plass.... noen tips?
trygveaa Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg annbefaler å prøve Blaze DVD Copy. Den kan lage iso filer av dvdene dine, i den størrelsen du vil.
Tordenflesk Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 bare bruk DVD Shrink. 2-3 klikk så får du image-fil på 4.3 GB
PoWit Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Offtopic: Finnes det et program som du kan laste inn en VIDEO_TS mappe og få filmen med menyer, sub osv Sånn at du kan lunche filmen fra pcen
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 PoWit: Opne den fyrste .vob-fila (heiter kanskje Video-TS.vob) i Media Player, VLC, BSPlayer, WinDVD eller ein anna mediaspelar som takler DVDar.
PoWit Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 PoWit: Opne den fyrste .vob-fila (heiter kanskje Video-TS.vob) i Media Player, VLC, BSPlayer, WinDVD eller ein anna mediaspelar som takler DVDar. 5459528[/snapback] ja de fungerte, men hvilke taster bruker jeg til å velge fra menyen ?
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Piltastane + Enter sikkert, eller du berre klikker på knappane med musa (fungerer iallfall i WinDVD og VLC).
PoWit Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 ok, da får jeg skaffe meg de progene, for piltastene og enter funket ikke i mine programmer takk for hjelpa
PoWit Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Det funker faktisk ikke i VCL.. jeg skjønner ikke hva som er galt
Zappza Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 PoWit: Kanskje fordi da laster inn feil fil Du må ta VIDEO_TS.IFO fila for at menyen skal virke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå