rvenes Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Når man skyter eit eit helikopter med ein tanks... dei feite store tanksene... burde ikkje da helikoptera falt ned som fluger? Men neida, det ryk bare litt av dei bak og du kan forsette! Er jo ikkje så vansklig og treffe med tanksen. Det irriterer meg litt.
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jepp, Attack Heliene burde ramla som fluer for Tank shells, og Black Hawken burde tryna etter en solid dose med 12.7 skudd. Poenget er utviklerne tilstreber å gjøre spiller balansert, men det gjør seg ofte utslag i at det kommer elementer som virker snodige. For eksempel så kan du jo forsøke å skyte i filler en UAV-bod, eller Arty med tank - det burde gått med en gang men det gjør ikke det at hensyn til at disse da hadde blitt altfor lette å sette ut av spill, og ergo ødelagt poenget med Commander funksjonen. I real life så er det faktisk ikke så lett å plaffe ned heli med tanks heller vil jeg anta slik at det nok er et av poengene for å "presse" folk til å benytte seg av spesifikke hjelpemidler for å utføre spesifikke oppgaver. Etter min mening så er problemet bare det at det er på en del punkter hvor dette svikter helt i BF2........ men det er jo derfor vi syter og maser etter nye patcher som skal rette på disse feilene.
TheDarkListener Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Heliene skal jo få mindre armor etter neste patch så kansje de detter ned da?
MrLee Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 tanks med gyro kan vel tracke lavtflygende heli like bra som tanks. Situasjonen kommer vel bare ikke opp så ofte, ettersom en vettug heli pilot aldri ville begi seg inn i ett område med fi tanks (med mindre det er ett angrepsheli, og da er tanksen som regel død fra flere kilometer vekke uansett ). 1 hit med tanks burde tatt ned ett heli, samme med 1 hit fra AT rakett.. så hadde heli horene vært litt mer forsiktige med å...hore...
chokke Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 trøste oss med at et tank skudd tar et fly i lufta .
Elendil Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Kjem ann på kor godt du treff, men ideelt sett skulle det vore, BOoom!
MrLee Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 haletreff med alt over 12,7mm burde bety "instaspin" på alle heli i spillet...
-Teddy- Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Ikke diss oss heliwhores nå. Gruer meg til neste patch.
kenneth11 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Heh, greide å bli tatt av en tank i fly en gang. Var vel bare muligens fordi jeg drev og hovra over Kinas mainbase
MrLee Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Fly går (naturligvis) ned med en AT rakett også...det har iallefall jeg opplevd
-Teddy- Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Fly går (naturligvis) ned med en AT rakett også...det har iallefall jeg opplevd 5457142[/snapback] Jeg og! Et av de peneste killsa mine noensinne tror jeg. Var på Dragon, jeg stod på toppen av en av siloene ved China airfield. Flyet kommer sakte mot meg, jeg var AT. Idet det passerte fløy det ned og under siloen slik at jeg ikke kunne se det. Jeg skjøt avgårde en AT og styrte den sånn ca. de jeg trodde flyet var. Gjett hvem som traff bullseye! :biggrin:
Bahamut Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Eg mene at de brude gjør noe me AA våpene/kjøretøyene...virker det nesten som å prøve å drepe en elefant med småstein.
rvenes Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 eller kanskje slik som i bf 1942 og desertcombat, der man hadde AA gun på AT mannen... det var stiligt.
rulleguru Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 I virkeligheten ville det vært tilnærmet umulig å treffe et fly i fart med tanks.. Siktet er først og fremst ille styrt av en 100% presis mus, og man må ta hensyn til avstand og at projektilet går i bue. I BF flyr dessuten flyene altfor lavt og altfor sakte i forhold til virkeligheten.
MrLee Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 jepp, helt korrekt observert rulleguru, men muligens litt på siden av topic?
Bahamut Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 eller kanskje slik som i bf 1942 og desertcombat, der man hadde AA gun på AT mannen... det var stiligt. 5476196[/snapback] enig, en AT me Javalin *grrr* å AT en me Singer
rulleguru Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 jepp, helt korrekt observert rulleguru, men muligens litt på siden av topic? 5476317[/snapback] Nei det var bare for å utdype det faktum at om man først skal reagere på at noe er usannsynlig, kan man ikke se gjennom fingrene på resten
Articfare Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 I virkeligheten burde en M1A2 Ambrems ødelegge ett helikopter med en sabbot. Med HEAT dør mannskapet med en gang. En UH60 Black Hawk er nesten ikke armert og et vellplasert skudd i f.eks rotoren burde ødelegge den. Til dere som synes det er litt urealistisk at det går ann å treffe et helikopter i fart, så er det ikke det. En Challenger 2 kan treffe en golfball i fart på nesten 4 km avstand. (Må bare ta med dette: På Star Wars episode 4 sider de at det er umulig å treffe det hullet som er 1 meter i diameter med en Torpedo mens de er i en mer moderne krig. UREALISTISK! Som jeg har sagt her så har man prikkebombing og amerikansk fly kan treffe et hull som er en cm i diameter med en 0.75mm på over flere km avstand. Blir så irritert over sånne spill/film bugs. )
MrLee Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 mer avansert? "A long time ago, in a galaxy far, far away"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå