Gå til innhold

Sletting av Driver?


Anbefalte innlegg

Hei, trenger hjelp til permanent sletting av en driver jeg (tror) jeg ikke trenger.

Enheten heter "Unimodem halv dupleks lydenhet" og står under lydenheter.

 

Tror denne kom inn da jeg skulle instalere et midi keybord, som Windows nå ikke vil gjenkjenne lenger når jeg kobler det til, kan heller ikke huske å ha sett modem #0 linjeavspilling og avspilling, I egenskaper for lyd, lyd, Lydavspilling/lydinspilling.

 

Om noen har en Cybercom laptop fra Coop og kunne sjekket om de har eller ikke har denne enheten så ville jeg blitt kjempeglad.

 

Uansett trenger jeg hjelp til å slette denne siden den kommer tilbake hver gang jeg reboter. Noen ide noen?

 

PS; Noen som har en ide på hvorfor ikke windows gjenkjenner at en enhet blir koblet til?

 

MVH

Gimlin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, men jeg får ikke lagt til driveren til enheten fordi enheten må være koblet til før jeg instalerer den, kobler den til og ser at den får strøm fra PCn men får feilmelding under instalasjonen at enheten ikke er koblet til og driveren ikke ble lagt til skikkelig.

Tror det er den Unimodem som er årsaken siden jeg ikke kan huske å sett den før etter dette begynte å skje :(

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...