DJViking Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Noen som har prøvd både SUSE 10 og OpenSUSE? Hva er de største forskjellene mellom disse 2 SUSE distribusjonene? Er den andre bedre eller dårligere enn den andre, eller den samme greia? Jeg har ikke prøvd den nye SUSE 10 eller OpenSUSE. Derfor spør jeg...
olear Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Uten at jeg har prøvd noe av dem så regner jeg med at OpenSuSE bare inneholder fri programvare.
tuxerator Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Blir det riktig å sammenligne openSuse og Suse som Fedora og Red Hat Enterprise?
DJViking Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Blir det riktig å sammenligne openSuse og Suse som Fedora og Red Hat Enterprise? 5450805[/snapback] Tror ikke det da SUSE også kommer i en SLES versjon. SUSE Linux Enterprise...Det som nå heter SUSE 10 er det som brukte å være professional utgaven. Den andre utgaven er borte.. Men du kan jo også nedlaste både SUSE 10 og OpenSUSE. Nedlastet versjon av SUSE 10 inneholder ikke de programmene som koster penger..
RattleBattle Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Blir det riktig å sammenligne openSuse og Suse som Fedora og Red Hat Enterprise? 5450805[/snapback] Fedora er vel egentlig bare testutgaven av RedHat.
MC2 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 er det ikke bare sånn at de er akuratt de sammw borsett fra at opensuse har bare opensource software, så andre ting som codecs må du finne etterpå. kjører opensuse10.0 men ikke prøvd suse 10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå