Gå til innhold

Omtale av X3: Reunion (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tør jeg spørre om hvor sterk pc du brukte?

Jeg testet spillet på to PC-er. En bærbar Dell med Intel Pentium M 1.73, 1024 MB RAM, GeForce Go 6800 256 MB, Windows XP Home Edition, og en eldre stasjonær PC med AMD Athlon XP 2500+, 1024 MB RAM, GeForce 4 Ti 4800 SE 128MB, Windows 2000.

 

På den første PC-en suste det avgårde uten problemer. På den andre måtte jeg stille ned grafikken litt, men selv om det i enkelte systemer var en del hakking, var det fortsatt spillbart.

Lenke til kommentar
Hvis du følger handlingen, kan du fortsette å spille videre når du avslutter handlingen i spillet ? Eller slutter spillet av seg selv da ?

 

Spillet virker meget lovende, skal mest sannsynlig spille når jeg kommer hjem fra jobb idag  :dribble:

 

DarkSheer

5506013[/snapback]

 

Jeg regner med at det IKKE slutter. du kan jo bygge ditt eget emperium og ta over hele galaksen, det er vel et evighetsspill.

Lenke til kommentar
Jeg rett og slett forakter det faktum at spillet benytter Starforce 3.x protection. Jeg hadde tenkt til å kjøpe spillet helt til jeg oppdaget det.

 

Desverre ikke noe X3 på meg nei. Idiotisk, spillprodusenter. :wallbash:

5507183[/snapback]

 

Bør jeg ikke kjøpe spillet, siden det bruker starforce 3?

tukler starforce med systemet mitt?

Eller.. Kan noen forklare meg hvorfor starforce er så hatet.. er det pga vanskelig å cracke, eller noe annet?

Lenke til kommentar
Jeg ser ingen grunn til ikke å kjøpe X3 pga StarForce (hadde jeg gjort det, så hadde jeg nevnt det i omtalen). Men jeg tror vi tar Starforce-diskusjonen i en annen tråd (disse diskusjonene har en tendens til å ta av, og vi har hatt nok off-topic snakk i denne tråden nå).

5512235[/snapback]

Ok.. :)

Kan hende jeg kjøper spillet.. virker spennende

Lenke til kommentar

Jo kjøp spillet, jeg har en egen erfaring med starforce som gjelder kun et fåtall av brukerene. Så jeg anbefaler absolutt spillet til alle som vil ha det, men jeg skipper det altså. Jeg kjøper ingen spill med starforce som et standpunkt ut fra egen erfaring.

 

Og som sagt så skal vi ikke diskutere starforce her, kun jeg som er oppgitt over at de bruker det. Og det har ingenting med cracking å gjøre når man kjøper spill.

 

Men spillet er storartet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 1 år senere...
Jeg rett og slett forakter det faktum at spillet benytter Starforce 3.x protection. Jeg hadde tenkt til å kjøpe spillet helt til jeg oppdaget det.

 

dessverre ikke noe X3 på meg nei. Idiotisk, spillprodusenter. :wallbash:

Jeg tror starforce ikke følger med hvis du kjøper det via Steam

 

edit.. ehm sorry for giga bump

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...