Gå til innhold

CS - Nextgentel - Huff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er NGT ADSL så jævlig dårlig å spille med ?

Sitter på 3500 kbps... Ikke pes om rates, server etc etc etc.

Det er linja som er dritt, forøvrig bruker jeg den eldste netopia routeren.

Noen som kan begrunne det med noen saklige argumenter ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er linja som er problemet, så ring til kundeservice.

Klag til kundeservice, og spør hvorfor det suger å spille med din linje.

Jeg har ingen problemer med min NGT linje, men jeg har den nyeste "ruteren" til NGT. Kanskje du kan få tilsendt en annen "ruter" fra NGT også.

Har problemet alltid vært slik? Hvis det ikke alltid har vært slik, hvortid ca. begynte det? Sitter du alene på linjen? Du laster ikke ned eller noen ting?

Skrevet

Dette kan ha med mye annet enn linjen din å gjøre, gi oss speccen på maskina di og inn og uthastighet på linja. Gi oss også rates'n dine på cs:)

Skrevet

sjekk profilen min for specs.

NGT CLASSIC: 3500 / 600

kjører 20 000 100 100 ex_interp 0.1

det lagger ikke, det er bare alt annet enn smooth. må ha "peiling" for å skjønne hva jeg snakker om".

Skrevet
sjekk profilen min for specs.

NGT CLASSIC: 3500 / 600

kjører 20 000 100 100 ex_interp 0.1

det lagger ikke, det er bare alt annet enn smooth. må ha "peiling" for å skjønne hva jeg snakker om".

5439900[/snapback]

Ok, teste hastigheten på linja, er det trådløst? Skru av v-sync, bytt oppløsning i spillet, teste 20000, 80, 80. Å du, jeg spiller faktisk cs, cs-cz og css. still litt på smoke o.l. i options.

Skrevet

har ikke noe med fps'n å gjøre. det er bare at linja er ræva til spilling, typ CS 1.6. ta f.eks USPn. kulene går ikke rett! gameA litt på SHDSL linje fra NGT 2.3. en helt annen verden...! kulene går vanvittig mye rettere og det er lettere å jogge HS. men man må være "god" for å merke slikt.

Skrevet
har ikke noe med fps'n å gjøre. det er bare at linja er ræva til spilling, typ CS 1.6. ta f.eks USPn. kulene går ikke rett! gameA litt på SHDSL linje fra NGT 2.3. en helt annen verden...! kulene går vanvittig mye rettere og det er lettere å jogge HS. men man må være "god" for å merke slikt.

5443234[/snapback]

Hahaha, går kulene skjevt?

Seriøst; skriv "Net_graph 3" i consol.

Stabil FPS?

Lav MS?

Har du noe choke eller loss?

Skrevet

jajajaja.... har ikke noe med det å gjøre. alt er OK. det er bare at linja er dritt til SERIØS gaming!

har jo 100FPS, stabil/lav ms, 0 choke, 0 loss. pinger fra 20-35

linja er random.. spiller på GAMEGUARD VIP

Skrevet
jajajaja.... har ikke noe med det å gjøre. alt er OK. det er bare at linja er dritt til SERIØS gaming!

5443441[/snapback]

Alltid moro med sånne som "musa klikka", "kulene går skjevt". Bedre å si " jeg kanskje burde bli bedre enn den som akkurat drepte meg" :D

Skrevet (endret)

5443441[/snapback]

Helt seriøst. Det du sier nå er tull. Hvis alt det du skriver med ms, choke og loss stemmer er det ikke noe som helst galt. CS opplevelsen din blir ikke redusert av dårlig linje. Det du kviner over sitter i hodet ditt! No offence, men dette er bare latterlig. Du klager over noe som ikke er der. "Seriøs gaming" my ass. Wannabe pro tror jeg stemmer bedre...

Endret av qweac
Skrevet (endret)

Hvis det du sier stemmer, så fungerer linjen som den skal, eod.

EDIT: Alle kan ha dårlige dager/uker. Hvis du venter en liten stund, merker du sikkert at aimen blir bedre igjen. :)

Endret av Rune_F
Skrevet
Hvis det du sier stemmer, så fungerer linjen som den skal, eod.

5443851[/snapback]

ja, linjen fungerer som den skal. men faktum er at den ADSL linja jeg sitter på suger hest kuk sammenlignet med SDSL fra catch eller SHDSL fra NGT.

når jeg tenker på det... håpløst å diskutere det... blir som å diskutere kabler til et hifi anlegg. folk som vet hva de snakker om, vet at det har noe å si og at linjen/kabelen utgjør en forskjell.

Skrevet (endret)

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Tråden er og feilposta. CS har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte".Tråd flyttes.

Endret av ttt
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...