Gå til innhold

Geilo Apartment, nytt bilde! (pluss tre andre!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har imponert med utrolig mange bra bilder Ustedalen, men dette er nok blant de mindre velykkede bildene dessverre... :( Både gelender, tak/vegg og lyktestolpe er elementer som forstyrrer og som ødelegger motivet som jeg antar skal være Geilo Apartment. Men det var likevel litt nostalgisk for meg å se igjen Geilo Apartment som jeg bodde på en gang i 1991... :yes:

Lenke til kommentar
Du har imponert med utrolig mange bra bilder Ustedalen, men dette er nok blant de mindre velykkede bildene dessverre...  :(  Både gelender, tak/vegg og lyktestolpe er elementer som forstyrrer og som ødelegger motivet som jeg antar skal være Geilo Apartment. Men det var likevel litt nostalgisk for meg å se igjen Geilo Apartment som jeg bodde på en gang i 1991... :yes:

5437136[/snapback]

 

Vet at bildet ble dårlig.. Et av de dårligeste jeg har tatt. Men følte en spesielt trang til å legge det ut her.. Har nå lagt ut tre til som ble tatt i dag. Mulig disse er bedre?

:hmm:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig likte jeg bare panorama-bildet av vannet godt. Hvilket vann er det?

 

Bilde #1:

Lyktestolpen er som sagt veldig ødeleggende da den blokkerer for deler av G-en. Rekkverket er også altfor dominerende. Skulle kanskje ha flyttet kameraet noe høyere opp.

 

Bilde #2:

Dette er det eneste bildet jeg likte i denne posten. Fine farger og kontraster. Kanskje du kunne rotert det litt og croppa det slik at is-land skillet ble vannrett.

 

Bilde #3:

Er forsåvidt et fint bilde dette også. Jeg liker veldig godt slike bilder, men det blir mye bedre om man flytter kameraet så langt ned som mulig og prøver å få noen rette linjer i motivet.

 

Bilde #4:

Fint, men krakken blir veldig borte i den mørke bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Likte ikke noen av disse motivene så altfor godt. Ga meg liksom ikke så mye.  :( Litt mer konkret så synes jeg det ser ut som om horisonten er skjev på samtlige bilder?

5437971[/snapback]

 

Det du sier er nok sant ja. Motivene er generelt kjedelige, og bildene gir også meg lite, desverre. Men jeg følte bare en liten trang for å legge de ut her, siden det har vært stille fra meg på litt under en uke :p

Om horisonten er skjev, er nok godt mulig ja!

 

joakim192: Det er Ustedalsfjorden :D

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Likte de mye bedre!

Det nederste bildet var veldig tøft.

Har en følelse på at eg har vært akkurat der... hmm

Kor e det bildet tatt?

5437687[/snapback]

 

Takker :)

Bildet er tatt på Geilo, i nærheten av Geilojordet, hvis det sier deg noe ;)

5437903[/snapback]

Lenge siden, men tror eg husker riktig ja.

Lenke til kommentar

Hei Ustedalen. Jeg vet du er flink til å ta bilder, så jeg gledet meg til å se disse. Desverre ble de litt dårligere enn det jeg hadde forventet. Er litt trøtt så skriver ikke så mye om bildene.

 

Syntes bildene var for tomme med for mye unødvendige motiver. Det første bildet hadde blandt annet for mye som ble fokusert på. Du hadde gelenderet forran på bilde og til venstre. Veggen til høyre og huset lenger ned i gata. Ble liksom ikke noe motiv. De andre bildene er også litt tomme føler jeg.

 

Stå på Ustedalen. Kom med fler bilder. Jeg er så trøtt, at jeg skriver bare crap :p stopper nå jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...