Gå til innhold

Call of Duty 2 - PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Frå boksen:

3D-kort med min. 64 MB RAM, DirectX 9.0c, Windows 2000/XP, 1,4 GHz CPU, 256 MB RAM (512 MB anbefalt), DirectX-kompatibelt lydkort, 4 GB HD-plass (+600 MB for Windows vekslingsfil).

Endret av Garegaupa
Skrevet
Heisann, så på specsa dine. Du får inn spillet. Men du må nok forvente deg å kjøre med DirectX 7.0 og ganske minimal grafikk.

5436643[/snapback]

Jeg får trykke litt på overclockinga :)

Noen som vet om det er bra ?

Skrevet (endret)

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Tråden er og feilposta. Dette er eit konkret spørsmål som ikkje krever ein diskusjon for å få svar på. Tråden skal derfor under "Spørsmål og svar - PC". Tråd flyttes.

Endret av ttt
Skrevet (endret)
Heisann, så på specsa dine. Du får inn spillet. Men du må nok forvente deg å kjøre med DirectX 7.0 og ganske minimal grafikk.

5436643[/snapback]

5442751[/snapback]

Ja ganske bra spill syns jeg! vært og spille! men Ikke hør Bertelsen Har spilt Cod2 på pc med dårligere grafikk kort og cpu og 512 ram og da spilte jeg det på fult nesten uten lagg bare litt når hele mappet var dekt med røyk omtrent.. så jeg trur ikke du har noe problemere med og spille det på fult med dine specs

Endret av Handl3vogn
Skrevet (endret)

5442751[/snapback]

Ja, det vil eg så absolutt seie! Eg har aldri likt spel av typen FPS før, men dette her likar eg veldig godt. Fin grafikk og atmosfære - eg lever meg i alle fall godt inn i spelet. La gå at det er ting som sikkert kunne ha vore meir realistiske, jamfør andre trådar her på forumet, men for min del så gjev CoD2 meg kjensla av å "vere med" i krigen.

Så, eg vil absolutt råde deg til å kjøpe dette spelet! Men, viss du er i tvil om korleis det går på maskina di, vil eg råde deg til å laste ned demo-versjonen fyrst, og prøve det ut.

Endret av Garegaupa
Skrevet
Hva er minimumsgrensen for at du kan kjøre spillet med dx 9? Da mener jeg med akseptabel fps (helst over 40)

5443311[/snapback]

Du må vel bare ha et skjermkort som støtter DX9 teknologien.. Nvidia gjør det tilogmed Geforce FX serien og oppover og ati er jeg ikke sikker på men vet at 9800 gjør det.

Skrevet

5436643[/snapback]

5442751[/snapback]

Ja ganske bra spill syns jeg! vært og spille! men Ikke hør Bertelsen Har spilt Cod2 på pc med dårligere grafikk kort og cpu og 512 ram og da spilte jeg det på fult nesten uten lagg bare litt når hele mappet var dekt med røyk omtrent.. så jeg trur ikke du har noe problemere med og spille det på fult med dine specs

5442863[/snapback]

Okay, mitt mottrekk: Jeg kjører for tiden en pc med FX-55, 7800GTX, og 2048 mb ram. Jeg kjører COD2 på full grafikk. Men hvis jeg kjører DX 7.0 istedenfor 9.0 så er FPS'en merkbart bedre. Så ikke kom å påstå at du kan kjøre COD2 på fult uten hakking, med et sånt oppsett. Det er bare rart.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...