Gå til innhold

Siste Geforce2 driveren?


Marcelo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du eksempler på det?

 

Godt mulig du må prøve deg litt frem dersom du spiller noen nyere spill pga kompabilitetsproblemer, men dette er ihvertfall de som skal være best optimalisert for de forskjellige kortene. Dvs på et visst tidspunkt var fokus på geforce2 vekke og driverne ble mer optimalisert for nyere kort osv.

 

Spiller du f.eks CS, UT eller "gamle" spill tror jeg utvilsomt du vil få best ytelse med de driverne.

Endret av eternal
Lenke til kommentar

Det gjør ikke så mye hvilken det er som gir best ytelse, men jeg tenker på bugs og kompatibilitetsproblemer. Men vett dere hvilken den nyeste drivere til kortet er/ den nyeste som går an å installere til det kortet?

 

Pc`en som kortet skal ver på skal brukes til nettlesing, musikk litt spill osv osv. Pc`en er til min lillesøster.

Har egen pc med heftig hardware så jeg bruker til de nyeste tingene som grafikkrevende spill osv osv

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Er ikke så lett. Alle kort kommer til en siste driver der driveren er får nye til kortet, det jeg er ute itte er den driveren til mitt kort, som er Geforce2 Riva TNT2

5427974[/snapback]

Du kan jo ikke ha sjekket engang. For å laste ned noe som helst må du velge hvilket kort du har. Og da kommer jeg til driveren. Gjør ikke du?

Lenke til kommentar
Er ikke så lett. Alle kort kommer til en siste driver der driveren er får nye til kortet, det jeg er ute itte er den driveren til mitt kort, som er Geforce2 Riva TNT2

5427974[/snapback]

Du kan jo ikke ha sjekket engang. For å laste ned noe som helst må du velge hvilket kort du har. Og da kommer jeg til driveren. Gjør ikke du?

5428095[/snapback]

 

Det står jo "Geforce and TNT2" ikke feks Geforce 2 Riva TNT2, Geforce 6600GT, Geforce 6800 osv osv.

Lenke til kommentar

UNIFIED drivers... stor samlepakke, alle driverene fungerer med alle kort i serien som blir listet...(står det TNT2 og geforce betyr det at den samme driveren fungerer med alle TNT2-baserte kort og alle GeForce-baserte kort, om det er Geforce 1,2,3,4,5,6 eller 7 serien...

 

hmm, nVidia motsier seg litt på download sidene, ettersom 71.89 er den siste som er egnet for Geforce2 og eldre kort..

 

http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.89.html

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...