Gå til innhold

Hvor mange timer bruker du på lekser hver dag?

Atomet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at denne også kan plasseres i skole kategorien, men det er jo også et fritidsspørsmål så jeg synes den passer her også.

Personlig bruker jeg 2-3 timer, har lyst til bruke litt mer, men det er det blir jeg fr trøtt til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrent null minutter. Vi får veldig lite lekser, og de få vi får er som regel de samme oppgavene vi gjør i timene.

Leser til prøver og sånt og gjør innleveringer, det er det eneste egentlig.

Skrevet (endret)

Når eg leser til prøver: 1 eller 1 og ein halv time.

Ellers gjere eg alle leksene når vi får lekseplanen.Vis det er noe eg kkje forstår gjer eg det midt veka eller noe sånt !

Apropo lekse:vi har 3 -4 sider prøvestoff om matvarer på tysk:Eg kan alt :D

Endret av brd
Skrevet

Jeg bruker ca. 1 og en halv til 2 timer på lekser hver dag. Når det er prøver og innleveringer gjør jeg litt mer. ;) BTW: jeg går forresten i 10'ende.

Skrevet
den tiden jeg gikk på barneskolen og ungdomsskolen hadde jeg ca. 4 timer lekser daglig.. + / - ..

5422271[/snapback]

Det var imponerende. Kan jeg spørre hvilken linje du går på nå, og hva snittet ditt er?

Skrevet (endret)

Går GK Allmannfag, jobber hjemme med innleveringer og prøver. Lekser får jeg som regel gjort på skolen, hvis ikke driter jeg i det.

Endret av Skarstad
Skrevet

GK Allmenn, jobber i gjennomsnitt ca 1 time om dagen. Er fan av skippertak, og jobber derfor 3-4 timer en dag, mens en annen dag tar jeg helt fri. Har vi prosjekt, jobber jeg ekstra mye dagene før fremføringen.

Prøver og innelveringer kommer stort sett i tillegg.

Skrevet

Går i 10. og det meste blir jeg ferdig med i de såkalte "arbeidsplantimene" våre. Innleveringer og øving til prøve gjør jeg hjemme, og i blant noen skippertak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...