Gå til innhold

Ta farvell med min gode gamle PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørs jo hvor god den har vært, men det ville nok uansett vært kult å samle en gjeng, helle tennvæske over den og ha en rituell brenning mens dere danser en eller annen passende dans rundt...

5422064[/snapback]

 

Det der er veldig lite miljøvennlig:

http://www.bellona.no/no/industri_og_avfal...fter/14721.html

5426647[/snapback]

Noe blir du nødt til å ta med en klype salt.... :roll:

Uansett, hvor moro er det å brenne noe som man egentlig ikke vet hvor godt brenner? Blir kanskje bare et litt svartere HK med komponenter som er litt deformerte...

Lenke til kommentar
Spørs jo hvor god den har vært, men det ville nok uansett vært kult å samle en gjeng, helle tennvæske over den og ha en rituell brenning mens dere danser en eller annen passende dans rundt...

5422064[/snapback]

 

Det der er veldig lite miljøvennlig:

http://www.bellona.no/no/industri_og_avfal...fter/14721.html

5426647[/snapback]

Noe blir du nødt til å ta med en klype salt.... :roll:

Uansett, hvor moro er det å brenne noe som man egentlig ikke vet hvor godt brenner? Blir kanskje bare et litt svartere HK med komponenter som er litt deformerte...

5426712[/snapback]

 

Hva er det jeg skal ta med en klype salt? At bromerte flammehemmere er en miljøgift eller at noen faktisk mener alvor med å brenne gammelt datautstyr? En mer stilfull avslutning (hvis man ikke vil selge/gi bort utstyret) ville være å holde gravøl før man går eller kjører til nærmeste mottakssted for EE-avfall for å stede delene til hvile.

Lenke til kommentar
lag nøkkelskap av RAM delen av hovedkortet!

 

del rambrikken i 4 deler og sag ut den delan av hovedkortet som har RAMslotten på og så setter du bare ramdelene inni ramslotten når du skal "henge" fra deg nøklene

5435436[/snapback]

Selv om jeg ikke klarer å se for meg hva du mener, virker det utrolig tøft :thumbup:

Lenke til kommentar

På TG01, så var det en som sa farvell med en gammel pc på siste dagen.

Det var vel en 486 ellerno.

Han hadde renset den så den var ren og fin, pusset skjermen, så satte han den igjen på bordet der han satt når han dro, med en rose i en vase oppå pcen. Skulle nesten tatt bilde av det.

Fint sted for en pc begravelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...