akristina92 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hahaha! Dere sitter pent i det, nå! Koser meg på Deathwing, jeg! SM og greier.
TheIlluminated Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 (endret) gamer73: Jeg forstår poenget ditt og jeg har lest hele posten der man har de som klager og de som "beskytter" Blizzard. Det er fint at dem faktisk gjør noe med problemene, men problemene som nå skal fikses har vært der veldig lenge og etter 1.9 patchen har det vært fest i en uke med bugs og annet irriterende som innloggingsproblemer og lagg, i tillegg så har dem vært så flink og si ifra 5 timer før de tok ned serverne og det kunne de sagt lenge før. Vi krever ikke en problemfri tilværelse for 100.- måneden, men vi burde iallefall få mail når de har tekniske problemer og notis på wow-europe.com istedenfor at vi må lete i forumene etter de har tryllet fram en notis når man logger inn på WoW. Det eneste jeg syter og/eller klager over er at de ikke har klart å fått fikset på dette før, eller iallefall kunne gitt ut mer informasjon og tidligere, folk blir irritert når de ikke gir minst en til to dagers forsvarsel, helst en uke. Samme gjelder for nedetid, når Blizzard annonserer 8 timers nedetid og serverne er nede i 12 timer så er det smekk, men hvis de annonserer 14 timers nedetid og er oppe to timer før så jubler vi for at de klart å fått opp serverne før "fristen". Endret 11. januar 2006 av Basus
Nstin Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 1 dag pause mot 2/4 dager gratis spilling er en fair deal. De som ikke ser det trenger hjelp. 5419750[/snapback] Er du mongo i huet eller? Det er ikke en fair deal. jeg vil spille nå ikke senere!
JoeDohn Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 1 dag pause mot 2/4 dager gratis spilling er en fair deal.De som ikke ser det trenger hjelp. 5419750[/snapback] Er du mongo i huet eller?Det er ikke en fair deal. jeg vil spille nå ikke senere! 5420304[/snapback] QED. Anyways, smårøft å ta ned et utall servere for å flytte åtte, men må det gjøres, så må det gjøres. Er enig med de som sier vi fortjener litt bedre feedback fra Blizzard. Det er tross alt VELDIG mye pøk med spillet nå. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skjer HVER gang vi får en ny stor patch. Vi har test-servere i 6-8 uker, Blizzard tenker "jaja, NÅ funker det nok bra", og så får vi en patch som ser ut som om den ble skvisa ut av et team bestående av CEOene til Electronic Arts og Atari på speed- og LSD-rus. De lager jo mer trøbbel hver gang enn det de fikser. Før (WoW) var liksom Blizzard-patcher til for å fikse to ting; ubalanse og bugs. Nå kan det se ut som Blizzard-patcher er til for å lage lage tre ting; mer innhold, ubalanse og bugs.
Dux ducis Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hahaha! Dere sitter pent i det, nå! Koser meg på Deathwing, jeg! SM og greier. 5420215[/snapback] Hva spiller du på Deathwing? Jeg spiller horde (Zythius).
akristina92 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hahaha! Dere sitter pent i det, nå! Koser meg på Deathwing, jeg! SM og greier. 5420215[/snapback] Hva spiller du på Deathwing? Jeg spiller horde (Zythius). 5420732[/snapback] Spiller Alliance, 40 Priest ( Lariell, lame nick, jeg vet! xD)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå