Gå til innhold

Kjøpe film i Norge på nettet

Litejk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på er det noen andre enn dvdstrax som selger filmer med postordre her i Norge?

Jeg lurer på dette fordi at dvdstrax er så innimari dyrt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente uten å måtte bruke Visa eller mastercard, slika at jeg kan bestille filmer helt alene uten å måtte drasse på morra mi her...

Jeg bestillte no Headset alene, så da bør jeg kunne gjøre det med film og...

Skrevet (endret)

Avalon/film

På denne nettbutikken kan du få postoppkrav om du vil, i allefall sist gang jeg bestilte noe der! Kankje ikke den billigeste butikken, men du slipper å mase på moren din :!:

Endret av Ljå
Skrevet
Lite vitsi å komme opp med en dårlig  og dyr nettbutikk når jeg spør om en som er billigere enn Dvdstrax da :p  :hmm:

5418120[/snapback]

Er det noen annen utvei?

Skrevet
Lite vitsi å komme opp med en dårlig  og dyr nettbutikk når jeg spør om en som er billigere enn Dvdstrax da :p  :hmm:

5418120[/snapback]

Er det noen annen utvei?

5418126[/snapback]

Fortsette med dvdstrax?

Skrevet
Jeg mente uten å måtte bruke Visa eller mastercard, slika at jeg kan bestille filmer helt alene uten å måtte drasse på morra mi her...

cdon.no trenger du ikke bruke kort, kan bruke faktura.

5427199[/snapback]

Åssn fungerer egentlig dette? Koster dette noe mer enn å kjøpe via kredittkort? Ja, vi hadde dette i økonomiem på skolen i fjor, men faen heller. :hrm:

Skrevet (endret)

Altså, det koster ikke noe mer å betale med kredittkort.

Du må ikke ha forbrukslån på kredittkort, det er skamdyrt.

Greit, jeg leste ikke helt riktig. Faktura koster ikke noe mer enn å betale med kredittkort. Kanskje det er noen kroner forskjell.

Endret av Lord^
Skrevet

Det er MYE forskjell. Hvis du ikke betaler med kort, blir pakkene sendt som postoppkrav (du må hente pakken på postkontoret og betale der samtidig). Selve sendinga koster ikke mer, men gebyret posten tar er svindyrt.

Skrevet

Jeg bestiller fra cdon og henter pakken på posten. Jeg betaler ikke der, men det er regning i pakken. Betaler 29kr i frakt. Jeg har ikke sett noe til dette gebyret dere prater om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...