Gå til innhold

Big tower erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til prisen tror jeg du får et ganske greit kabinett, men det er jo vanskelig å si noe sikkert uten å ha kjennskap til det.

 

men den hadde veldig få interne harddisk brønner, bare to, og med de eksterne, så får du plass til toppen tre harddisker, og det er uten noen diskettstasjon...

 

jeg ser den har en intern brønn i tillegg til de fire eksterne brønnene for cd-rom el.l, så hvis du trenger det, så kan det jo være et alternativ...

 

håper dette hjalp litt :)

Lenke til kommentar

Aopen er ogsaa fine kabinetter. Verdt en titt i alle fall. Jeg var svaert fornoeyd med mitt.

Jeg mener svart kabinett tar seg mye mye bedre ut enn et soelvfarget. Det virker mye mer stilrent i mine oeyne. Jeg ville proevd aa sett selv naar det kommer til farger.

Det aa anbefale Lian Li (som er det dyreste merket paa det norske markedet i dag, saa vidt jeg vet) naar traadstarter kommer med et til 500 er helt bak maal...

Et annet merke aa vurdere er Chieftech. Dette er tunge kabinetter, men du faar kvalitet for alle penga og mye plass. Jeg var veldig glad i mitt gamle chieftech :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...