Gå til innhold

Er denne bærbaren verdt å satse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som kan sei meg om det i heile tatt er smart å bestille frå whitebox.no?

:dontgetit:

5420532[/snapback]

 

Jeg kan si at det har jeg óg lyst til, men at jeg tror at de pengene du vil bruke på en 2 Ghz er vel spart om du heller kjøper en 1,7 Ghz, det er snakk om tusen kroner som jeg tror vil gjøre seg godt som ram i stedet, det er min anbefaling. Men om du kjøper vil jeg gjerne høre om det. :)

Lenke til kommentar
Ingen som kan sei meg om det i heile tatt er smart å bestille frå whitebox.no?

:dontgetit:

5420532[/snapback]

 

Jeg kan si at det har jeg óg lyst til, men at jeg tror at de pengene du vil bruke på en 2 Ghz er vel spart om du heller kjøper en 1,7 Ghz, det er snakk om tusen kroner som jeg tror vil gjøre seg godt som ram i stedet, det er min anbefaling. Men om du kjøper vil jeg gjerne høre om det. :)

5420631[/snapback]

 

Ja viss kjem til å bestille så går eg nok for 1.7 staden for 2 ghz, også kanskje meir harddisk plass eller ram.

Takk for den anbefalinga

:D

Lenke til kommentar

Har en god venn som kjøpt omtrent de PC'en du snakker om, men med 1,6ghz CPU. Jeg er mektig imponert av den. Kjører de fleste nye spill med bra oppløsning og detalj. Den ser og føles litt billig, men den er VEL verdt prisen han betalte, ca 8500? Han hadde problemer med skjermen som var på maskinen, klaget, og fikk beskjed om å sende den tilbake til whitebox, de sendte en ny PC med dør-til-dør, hele greia tok 2 døgn, Ålesund-Whitebox-Ålesund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...