Gå til innhold

Problem med install av Airport Extreme kort


Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt et airport extreme kort til min bærbare 12" PB på nettet (ikke hos applestore). Med denne fulgte ikke med installasjons-cd'en som følger med i den orginale pakken.

 

Etter å ha satt inn kortet, og lastet ned det som fantes (det som jeg fant i alle fall) av airport filer på apple.com, vil kortet fortsatt ikke virke. Finner det heller ikke under systemprofil på maskinen.

 

Noen tips eller forslag?

 

Er det noe sted man kan laste ned innholdet på installasjone-cd'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nylig kjøpt et airport extreme kort til min bærbare 12" PB på nettet (ikke hos applestore). Med denne fulgte ikke med installasjons-cd'en som følger med i den orginale pakken.

 

Etter å ha satt inn kortet, og lastet ned det som fantes (det som jeg fant i alle fall) av airport filer på apple.com, vil kortet fortsatt ikke virke. Finner det heller ikke under systemprofil på maskinen.

 

Noen tips eller forslag?

 

Er det noe sted man kan laste ned innholdet på installasjone-cd'en?

5411511[/snapback]

Noe sier meg at du ikke har installert kortet skikkelig! Det skal nemlig ikke være nødvendig å laste ned drivere etter at du har installert kortet (fysisk), så her anbefaler jeg deg å sjekke om alt er blitt riktig installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...