Edstro Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Eg lurer på om der finnes en kode for den blåe gunen som du får i slutten av hl2. Som kan brukes i deathmatch. Håper på svar
Edstro Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 (endret) Hæ? Hvorfor flyttet du denne posten bort her. Dette er overhode ikke den rette plassen for slike spørsmål. Eller tar eg feil? Endret 9. januar 2006 av eddielie30
DurinVIII Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Gravity gun ja. Nye FotM i tombs det. Prøv et hakk lenger ned du
Chasseur Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 haha, eid =) Det gjør nok ingenting, sender en rapport tilmodene, så kommer den nok til rett sted
Edstro Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 (endret) Det var veldig til rot. Kan noen gi meg svar på spørsmålet nå? Eg har nå funnet dette Som gir meg svare. Men vor finner eg mape d3_citadel_04? Noen som kan gi meg en link? Og virker dette i Half-Life 2 Deathmatch? Endret 10. januar 2006 av eddielie30
Caddy Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Uh.. Du skriver navnet på mappet inn i consolen... Så starter du der... ¨ DM? tviler, ettersom det er multiplayer spill online... Test, og gi tilbakemelding da vel?
Edstro Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Eg har testet nå. Mape som eg skal starte for å få den blå gunnen er jo knyttet til hl2. Men eg lastet ned et sånt map som eg kunne bruke i dm. Det gikk ikke. Men det kan være at det finnes et map der ute til dm så du starter med den blå gunen.
Diablodoc Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Eg har testet nå. Mape som eg skal starte for å få den blå gunnen er jo knyttet til hl2. Men eg lastet ned et sånt map som eg kunne bruke i dm. Det gikk ikke. Men det kan være at det finnes et map der ute til dm så du starter med den blå gunen. 5435296[/snapback] Det er ikke mange maps der ute med Blå gGun til DM, man det går an. Har en selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå