Gå til innhold

Kjøp av Whitebox CL65


Anbefalte innlegg

Hva har din egen mobil med saken å gjøre?

En telefonlinje kan bli brutt, og det er ikke nødvendigvis kundebehandleren sin feil. Dessuten noterer man ikke alle innringeres telefonnumre slik at man kan ringe dem tilbake tilfelle brudd heller akkurat...

 

Du må ikke vente noe lengre på pc'en din bare fordi du ikke kom gjennom i dag. Prøv igjen tidligere i morgen, så får du sikkert svar.

5452706[/snapback]

Sorry, trodde du mente det var noe galt med linjen min og dermed beskyttet WB. Trodde også det var grunnen til at jeg ikke fikk ringt dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe... Jeg har jobbet på kundesenter selv. Whitebox har mye pågang pga januarsalget, og det er slikt man må regne med.

 

Hvilken maskin har du bestilt, og når bestilte du?

5452784[/snapback]

Jeg har bestilt CL65. Jeg ringte for å høre om de var utsolgt og om min maskin var godtatt. Hvis ikke må jeg bestille en annen.

 

Edit: Bestilte på fredag.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

Kom igjennom på telefon nå.

 

De kunne si at hvis jeg hadde fått lagt inn bestillingen, så skulle jeg få maskinen. Enda det stod utsolgt når jeg bestilte den. (?) Håper jeg får den da. Trenger dem rimelig kjapt.

 

Skal si mannen klarte å trykke mye reklame ut på et minutt. Beste tilbudet i verden. Maskinen er helt råååå. Du kan glede deg til en dødsgod maskin! blablabla. Fikk nesten ikke spurt om hva jeg skulle :p

Lenke til kommentar
Då har eg fått maskina. Må innstallere windows og stæsj. Men eg må seie eg er imponert over kundeservicen til Netshop. Ikkje berre leverer dei til lovt tid, men dei leggjer ved ein Lion (sjokolade) med datamaskina! Utruleg!

5458376[/snapback]

 

Er en sjokoladebit alt som skal til for å gjøre kunden overbevist om utrolig bra service så er det virkelig genialt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er den virkelig utsolgt slik det står på hjemmesiden til whitebox?

5505756[/snapback]

 

Nei, de forsøker å lure kundene til å tro at den er det når de egentlig har den på lager og vil selge den.

5505762[/snapback]

Haha.

 

Den er utsolg, men! De har bestillingen ut for så å komme etterpå å tilby deg noe annet (Dyrere!) og dermed tjene extra penger. Det gjorde de til meg.

 

De klarer ikke levere en maskin bestilt for 3 uker siden til 3. Februar engang! :roll:

Lenke til kommentar

Mye rart her.

 

Så lenge tilbudet ligger ute, får man maskinen til den prisen som er oppgitt. Det er et bindende tilbud, og de vil ikke kunne justere prisen i ettertid.

 

Grunnen til at det står "utsolgt" er sikkert fordi det ikke er flere maskiner på lager. Siden de beholder tilbudet, skaffer de sikker flere pcer, men man må da belage seg på lenger ventetid.

Lenke til kommentar
Mye rart her.

 

Så lenge tilbudet ligger ute, får man maskinen til den prisen som er oppgitt. Det er et bindende tilbud, og de vil ikke kunne justere prisen i ettertid.

 

Grunnen til at det står "utsolgt" er sikkert fordi det ikke er flere maskiner på lager. Siden de beholder tilbudet, skaffer de sikker flere pcer, men man må da belage seg på lenger ventetid.

5512065[/snapback]

Det er faktisk ikke slik.

 

Man får tilbud om en bedre skjerm til en dyrere penge, men man kan også avbestille. Sleip, men smart måte.

 

 

 

Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal ta en måned å bygge maskinen min... :no:

Lenke til kommentar
Mye rart her.

 

Så lenge tilbudet ligger ute, får man maskinen til den prisen som er oppgitt. Det er et bindende tilbud, og de vil ikke kunne justere prisen i ettertid.

 

Grunnen til at det står "utsolgt" er sikkert fordi det ikke er flere maskiner på lager. Siden de beholder tilbudet, skaffer de sikker flere pcer, men man må da belage seg på lenger ventetid.

5512065[/snapback]

Det er faktisk ikke slik.

 

Man får tilbud om en bedre skjerm til en dyrere penge, men man kan også avbestille. Sleip, men smart måte.

 

 

 

Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal ta en måned å bygge maskinen min... :no:

5512290[/snapback]

 

Er det bare skjerm man får tilbud om? Hvilken skjerm er det? Måtte du betale på forhånd?

Lenke til kommentar
Mye rart her.

 

Så lenge tilbudet ligger ute, får man maskinen til den prisen som er oppgitt. Det er et bindende tilbud, og de vil ikke kunne justere prisen i ettertid.

 

Grunnen til at det står "utsolgt" er sikkert fordi det ikke er flere maskiner på lager. Siden de beholder tilbudet, skaffer de sikker flere pcer, men man må da belage seg på lenger ventetid.

5512065[/snapback]

Det er faktisk ikke slik.

 

Man får tilbud om en bedre skjerm til en dyrere penge, men man kan også avbestille. Sleip, men smart måte.

 

 

 

Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal ta en måned å bygge maskinen min... :no:

5512290[/snapback]

 

Er det bare skjerm man får tilbud om? Hvilken skjerm er det? Måtte du betale på forhånd?

5512369[/snapback]

Man må selvfølgelig betale for skjermen. Det er bare skjerm man får tilbud om. Det er jo sannsyneligvis bare selve maskinen de er utsolgt for og ikke komponentene.

Det er den dyreste skjermen: 15.4" WSXGA (1680*1050) Widescreen Crystal Clear (598kr)

Lenke til kommentar

Mente om du måtte forhåndsbetale hele maskinen når du bestilte?

 

Det er rart at de bare har 1 skjermtype tilgjengelig. Ifølge whitebox.no så kan man velge mellom 4 forskjellige skjermer. Nå er ikke akkurat 595,- så mye, er ganske billig syns jeg. Men fortsatt merkelig at det er bare den de har tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Mente om du måtte forhåndsbetale hele maskinen når du bestilte?

 

Det er rart at de bare har 1 skjermtype tilgjengelig. Ifølge whitebox.no så kan man velge mellom 4 forskjellige skjermer. Nå er ikke akkurat 595,- så mye, er ganske billig syns jeg. Men fortsatt merkelig at det er bare den de har tilgjengelig.

5512795[/snapback]

Man betaler som oppkrav.

 

 

Rart? Hvorfor synes du det er rart? De fleste som har bestilt PCen ville sikkert ha billigst mulig. Ikke noe rart synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...