Gå til innhold

Konstant 1000 MS lagg - linjeproblemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt et stort lagg problem.

Utenom tidene 04.00 - 09.00 Så er det et stort lagg hos meg. Det er slikt på alle realms, så dette er ikke et server problem.

Jeg har prøvd å skru av windows brannmuren, legge ned alle programmer, restarte maskin osv, men ingenting hjelper.

bor for tiden på et studenthjem med delt linje, og lurer på om dette kan være årsaken.

Er det linjen som er problemet, eller er det noe annet jeg kan gjøre?

finnes det noen programmer som kan lokalisere hva som forusaker dette?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.

Kjenner meg igjen i det her, spiller på BL og har noen alts på andre servere.

Tror egentlig ikke det er linjen din eller programvaren på pc`n.

Jeg med flere rl venner har merket økning av lagg etter den nye patchen kom ut.

Hyppigre dc er også et problem. Lå på stabile 500 - 1000ms i hele går.

Anbefaller deg å sjekke med de du kjenner på serveren og sjekke med dem før du begynner å lete etter feil i brannmur eller pc realterte ting. :=)

Skrevet

Spiller på BL jeg også og en del av polakkene i PvP-gruppa mi whiner stadig om lagg i "primetime". Selv ligger jeg på 150-250ms og har ikke store problemer (NGT linje).

En ting som irriterer meg er at noen ganger jeg er i Arathi Basin fryser WoW seg helt og er slik i 30sek-60sek før det løser seg, dette skjer veldig ofte, gjerne til flere i teamet samtidig inkludert horde. Noen sier dette kan være forårsaket av en spesifikk addon, noen andre med lignende problem?

Skrevet
Spiller på BL jeg også og en del av polakkene i PvP-gruppa mi whiner stadig om lagg i "primetime". Selv ligger jeg på 150-250ms og har ikke store problemer (NGT linje).

En ting som irriterer meg er at noen ganger jeg er i Arathi Basin fryser WoW seg helt og er slik i 30sek-60sek før det løser seg, dette skjer veldig ofte, gjerne til flere i teamet samtidig inkludert horde. Noen sier dette kan være forårsaket av en spesifikk addon, noen andre med lignende problem?

5408950[/snapback]

Har samme problem. Testa uten addons, feilen er der fortsatt.

Det har blitt noe bedre de siste dagene. I går fikk jeg bare freze en gang i AB.

Rett etter patchen hadde jeg store problemer med denne feilen.

Så Pinnela skrev om samme problem tidligere, og han er jo på en annen server.

Tror dette er patch relatert.

Samme med lagget, noen får det andre ikke. Men jaggu har og BL blitt populær de siste ukene, har opplevd kø på over 300 enkelte kvelder. For ca en måned siden var det null kø. Synd at flere har begynt ny char der, eller flytta dit. For mye folk skaper bare problemer igjen. Huff ser tilbake med gru på hvordan det var før de startet emigreringen sist.. Var veldig glad for at flere guilder bytta server. Horde ration og Ally ble da omtrent 50 - 50, før var det jo 78% allys og Horde var i mindretall. Håper vi ikke er der igjen snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...