Gå til innhold

Windows live messenger beta invitasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette her er snodig. Har hatt Messenger Beta nå siden 23. Januar og enda ikke fått en eneste mulighet til invite. Enten så står det at jeg ikke har noen Invites igjen, eller så må jeg logge meg inn inn på Windows Live, og da får jeg opp at jeg har brukt feil URL?

5585874[/snapback]

Du vil få mellding i messenger når du har invitasjoner. Du får også en epost. Jeg får også meldingen om feil URL noen ganger når jeg trykker på invite linken i Messenger.

 

Jeg fikk 5 invites etter noen dager, og 5 til etter ca. 3 uker. Alle er gitt bort. Mulig det er litt tilfeldig om du får invites og hvor mange du får.

Lenke til kommentar

Hva er det som er bedre med Messenger 8, jeg merket ikke forskjell bortsett ifra designet (har bare prøvd det i 5 min). Det var jo veldig liten plass til kontaktene når den er standard størrelse, mye mindre enn i den gamle.

 

Går det ann å fjerne menyen til venstre, jeg bruker den aldri?

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Er du en av de som ikke har noen venner? ;) Om du går HER så kan du invitere deg selv.

 

Enjoy.. også en ting til.. du bor ikke i noen av de landene du kan velge (mest sannsynlig) men det er bare å juge og velge f.eks. USA istedet. Så skal du få invitasjon til betatesterprogrammet i løpet av kort tid.

Endret av killerost
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...