Gå til innhold

Windows live messenger beta invitasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du kan sende en til [email protected] hadde det vært utrolig snilt. har ikke fått noen enda, men reserverer 2 av 5(ryktene sier så) til familie.. resten gies bort her når jeg får de

5517008[/snapback]

Invitasjon sendt

 

EDIT: Vis flere vil ha PM meg med mail adresse.

5517812[/snapback]

 

Jeg trenger en invite, og gir bort mine til dere som ikke har. Invite til: robinrornes [alfakrøll]hotmail.com

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få lastet ned MSN 8.0 betaen?

Jeg finner ingenting  :whistle:

5534692[/snapback]

 

Du må få en invite, dere er det en link du laster ned fra. Hvis du laster ned uten invite, får du ikke logget på. Dette er fordi at du for en "godkjennelse" når du motar en invite som du må ha for og bruke MSN 8.0...

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få lastet ned MSN 8.0 betaen?

Jeg finner ingenting  :whistle:

5534692[/snapback]

 

Du må få en invite, dere er det en link du laster ned fra. Hvis du laster ned uten invite, får du ikke logget på. Dette er fordi at du for en "godkjennelse" når du motar en invite som du må ha for og bruke MSN 8.0...

5534806[/snapback]

Og du må bruke IE for at knappen skal funke.. Er en link noen sider bak her, så du slipper IE.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få lastet ned MSN 8.0 betaen?

Jeg finner ingenting  :whistle:

5534692[/snapback]

 

Du må få en invite, dere er det en link du laster ned fra. Hvis du laster ned uten invite, får du ikke logget på. Dette er fordi at du for en "godkjennelse" når du motar en invite som du må ha for og bruke MSN 8.0...

5534806[/snapback]

Og du må bruke IE for at knappen skal funke.. Er en link noen sider bak her, så du slipper IE.

5534845[/snapback]

 

 

Det skjønte jeg ikke en dritt av...

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...