Hr. Jenssen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det er en BINK video som funker,og eg huser eg såg denna for mange år siden,og blei mektig imponert. Ser fortstat prøøn ut 5413295[/snapback] Er det den med at presidenten blir kidnappet og sånn? Hvis ja; den traileren så jeg for lenge siden. Som du sa Mala, ser traileren fortsatt faktisk imponerende ut i dag. Hadde spilelt kommet ut da, ville det jo vært flere år frem i tid i forhold til det som fantes på den tiden.
Mala Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det er en BINK video som funker,og eg huser eg såg denna for mange år siden,og blei mektig imponert. Ser fortstat prøøn ut 5413295[/snapback] Er det den med at presidenten blir kidnappet og sånn? Hvis ja; den traileren så jeg for lenge siden. Som du sa Mala, ser traileren fortsatt faktisk imponerende ut i dag. Hadde spilelt kommet ut da, ville det jo vært flere år frem i tid i forhold til det som fantes på den tiden. 5417181[/snapback] Jepp,for å vere en så gammel trailer så ser det meger skøy ut, hu eina dama med blondt hår der var litt nasty :!: Ansiktene såg jo faktisk ganske bra ut,mye som skjedde på skjermen og store områder
kilik Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 Det ryktes at 3DRealms vil gjøre noe spesielt den 29.januar, da er det nøyaktig 10 år siden Duke 3D ble lansert.
Bear^ Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Finner bedre nedlasting til den BINK filen på fileplanet eller fileshack. Bink på Fileshack finner du her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå