.tomf Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Fikk 10-dagers guest pass av en kompis som har nettopp kjøpt seg WoW, men tenkte ikke på at jeg trengte å skrive inn kredittkortnr siden jeg hadde guest pass. Så siden jeg er på LAN, og ikke kan låne mamma/pappa sitt kort en liten stund. Så lurte jeg om noen hadde et falskt kredittkortnr, har hørt at det funker.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Falske kredditkortnumre tror jeg nok strider mot de fleste lover, du.
Plomma2 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Lykke til med å gjette et nummer i tillegg til kontrollkoden, og eieren av kortet.
Armageddon Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 til og begynne med tror jeg det funket å skrive "999-999-9999" osv, så lenge det var forhåndsbetalt (guestpass, nytt spill) men nå er det vel ikke mulig.. du kan jo spørre en kompis som har visa-kort, bare du sletter nummeret før det blir belastet..(en måned)
.tomf Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Det blir jo ikke belastet siden jeg har skrevet inn en guest pass cd-key? Står "Your creditcard will not be billled at this time" ved continue-knappen.
Zindex Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Blizzard tar penger fra kontoen når spilletiden din er ute.
Slåmeg Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 De sjekker der og da. Når jeg skulle sette opp account tasted jeg ett nummer feil og fikk beskjed med én gang at kortet var ugyldig. Du kommer aldri til å gjette deg fram til alle opplysninger de ber om.
.tomf Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Blizzard tar penger fra kontoen når spilletiden din er ute. 5399693[/snapback] Men jeg har jo skrevet inn en guest pass cd-key, og det registrerer de vel?
Musty Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 de trekker ingenting fra kortet før du har kjøpt spillet og registrert kontoen med en "ordentlig" cd-key. Så lenge du bare har guest pass key vil de altså ikke trekke noe. Jeg har gjort det selv
.tomf Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Jeg ringte på pappa og han ga meg kredittkortnr sitt, selv om han var ganske i tvil. Har en LVL5 NE rouge nå.
Nstin Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg ringte på pappa og han ga meg kredittkortnr sitt, selv om han var ganske i tvil. Har en LVL5 NE rouge nå. 5401362[/snapback] Det har du vel ikke. Men en lvl 5 NE rogue kan jeg tru på
.tomf Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Jeg ringte på pappa og han ga meg kredittkortnr sitt, selv om han var ganske i tvil. Har en LVL5 NE rouge nå. 5401362[/snapback] Det har du vel ikke. Men en lvl 5 NE rogue kan jeg tru på 5401379[/snapback] Vedde? Jeg ringte hjem og sa at en kompis av meg har kjøpt seg et spill og med spillet var det med 10dagers gratis spill som jeg fikk, men jeg trengte kredittkortnr hans for å lage meg en konto for å spille osv, han ga meg det og bablet mye om at jeg fikk kjempemye kjeft hvis jeg brukte det til å kjøpe ting på nettet osv. Rouge'n min er nå lvl6.
Nitrius Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) Jeg ringte på pappa og han ga meg kredittkortnr sitt, selv om han var ganske i tvil. Har en LVL5 NE rouge nå. 5401362[/snapback] Det har du vel ikke. Men en lvl 5 NE rogue kan jeg tru på 5401379[/snapback] Vedde? Jeg ringte hjem og sa at en kompis av meg har kjøpt seg et spill og med spillet var det med 10dagers gratis spill som jeg fikk, men jeg trengte kredittkortnr hans for å lage meg en konto for å spille osv, han ga meg det og bablet mye om at jeg fikk kjempemye kjeft hvis jeg brukte det til å kjøpe ting på nettet osv. Rouge'n min er nå lvl6. 5401892[/snapback] Tror han mener at du skriver rouge feil, skrives nemlig Rogue. Edit: Og om jeg ikke tar helt feil så er rouge noe form for sminke? Endret 8. januar 2006 av Nitrius
Gamlemor Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg ringte på pappa og han ga meg kredittkortnr sitt, selv om han var ganske i tvil. Har en LVL5 NE rouge nå. 5401362[/snapback] Det har du vel ikke. Men en lvl 5 NE rogue kan jeg tru på 5401379[/snapback] Vedde? Jeg ringte hjem og sa at en kompis av meg har kjøpt seg et spill og med spillet var det med 10dagers gratis spill som jeg fikk, men jeg trengte kredittkortnr hans for å lage meg en konto for å spille osv, han ga meg det og bablet mye om at jeg fikk kjempemye kjeft hvis jeg brukte det til å kjøpe ting på nettet osv. Rouge'n min er nå lvl6. 5401892[/snapback] Rogue*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå