RogerWilco Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 ^ Se topic Har ikke spilt mer enn til lvl 12, men har enda ikke møtt noen nordmenn. Vel, annet enn de jeg kjenner fra før, in real life, som spiller der (to stykker). Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Tviler på at så mange spiller der. Det er en Rollespill-server, og de fleste holder seg unna det, eller så tar de og går på den for å plage og whine... Snakker av erfaring.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Ja. Lugzan - 40 warrior Horde Lugzaani - 25 priest Horde Heavy rollespiller, du er herved advart. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Maahzan Priest, bare lvl 16 så langt men den mest aktive karakteren min. Kaldor Druid lvl 43, havnet desverre i et dårlig guild og jeg mistet litt godfølelsen for denne typen. Spiller sjelden med ham. Rollespiller gjerne, men er vel ikke så veldig hardcore på det området. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 har noen lvl 4-6 charakters der Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Tviler på at så mange spiller der. Det er en Rollespill-server, og de fleste holder seg unna det, eller så tar de og går på den for å plage og whine... Snakker av erfaring.. 5395515[/snapback] Erfaringen din stemmer ikke, jeg spiller selv på denne servern og har møtt sykt mange norske der. Men de henger ikke på forumet her. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg snakker nok om diskusjon.no-brukere Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 rp er for det meste geeks som tror de kan rollespille og tror de er en gnome som er stum osv :/ Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) wow er kjett....... :!: Endret 26. februar 2006 av darkz Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 rp er for det meste geeks som tror de kan rollespille og tror de er en gnome som er stum osv :/ 5666443[/snapback] riiight... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 jeg og et par kompisser hjemme spiller på Moonglade. Vi har en rp-guild, Sons of The Earthmother, som kun tillater male Taurens. Er ikke så aktiv der da, men et par av kompissa mine spiller mye, etter at de ble lei av å henge i MC og BWL på main-serveren sin ^^ Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg spiller på moonglade ^^ Er lvl 37 gnome mage Er bare å ta en whisper når jeg er inne ^^ Navn: Slawon Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 rp er for det meste geeks som tror de kan rollespille og tror de er en gnome som er stum osv :/ 5666443[/snapback] Åh, idiotinnlegg. Rollespill er for folk som faktisk tar WoW, og andre MMORPG'er RPG'er for hva de er ment å være...rollespill. Men ja, mange som jaller rundt med en gnom som tror de er ungen til en kaldorei. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Litt OT, men burde vi ikke hatt alt slikt i EN tråd? Syns jeg ser altfor mye av slike tråder. Altså en tråd der alle kan poste hvor alle folk spiller hen. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Spiller der selv. Liker serveren veldig godt, er digg å slippe alt lagget, kø, instance entrance ganking osv. Er ikke så mye inne i RP, men miljøet på serveren virker mere "mature" og det er ikke så mye kommentarer med plx, n00b osv. Digg å slippe unna slike spillere så jeg kommer til å fortsette på presten jeg har lagd her. Har møtt noen norske spillere, vet ikke om dem er på forumet her men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå