RegRot Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 det må bli slik: 1. Heroes of might and magic 2 2. Age of empires 2 3. heroes of might and magic 3 4. God of war 5. gta 3/san andreas
jag Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Tja, har vel blitt noen med tida: - RE4 - Hunter: The Reckoning - Diablo 2 - NFS Porsche Unleashed\2000 - Beast et eller annet på Sega MegaDrive og C64 - Renegade 2? på C64 - Eternal Darkness - Rallisport Challenge 2, hadde bare noen få runder igjen av karrieremodus før lynet tok burken, har ikke starta på nytt igjen for å si det sånn...
Solid Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 6323433[/snapback] Ooooo hvor mange timer har jeg ikke spilt det spillet.
Majorp Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Min liste: PC: Diablo 2 LOD - Spiller dette fortsatt. Utrolig bra spill. Transport Tycoon Deluxe - også et av de jeg må dra fra innimellom Stunts - Spillet som gjorde at jeg kjøpte pc og solgte amigaen Deltaforce 1 - Spillte dette mye online, var en av de beste på Undernet Fallout spilla - Klassikere jeg har rundet mange ganger Rise of the Triad (ROTT) - Ble en god del timer med dette, både i single player og multi. Duke nukem 3d - Spillte dette mange timer, var enormt bra den gang, men føles ikke like bra lenger. Minnene er dog gode. Street rod 1 og 2 - Heftige spill, mekking og racing med bil. WoW - Er lei det nå, men har spillt det maaange timer ja sim Farm - Spillte det mye, ble hekta. Dune 1 og 2 - To helt forskjellige spill, men begge fra Dune universet, meget bra feeling på disse spilla. UFO:Enemy unknown - Ble utrolig hekta på dette spillet, ufoer og aliens, veldig fascinert av det. C64: The Great Giana Sisters - Et av spilla jeg spillte mest på C64, mange gode minner. Amiga: Supercars 2 - Heftig bilspill med skyting, fete baner osv. Moonstone - middelalder/fantasy. Sverd og fabeldyr. Meget bra. Kick Off 1 - Et av de få fotballspilla jeg har likt Arctic baron - Et ganske spesiellt men fengende spill. Syndicate - Oppgraderinger, implants, mange fete våpen NES: Ice Climber - Hadde ikke NES selv og var hekta på dette spillet, hadde omtrent abstinenser når jeg ikke fikk spillt dette. hehe.
WangenPs3 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Selvfølgelig må det være FF 7 om er det beste spillet jeg har spillt. Denne signaturen jeg lagde sier jo alt:
O.J Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 (endret) 6323433[/snapback] Ooooo hvor mange timer har jeg ikke spilt det spillet. 6328317[/snapback] Husker jeg fikk med en Nintendo64 med det spillet på 12års dagen min. herregud så mange timer jeg satt å spilte det spillet. både singelplayer og multiplayer sammen med andre. helt fantastisk. Endret 18. juni 2006 av O.J
O.J Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 På konsoll: The Legend of Zelda: The Ocraina of Time (N64) 007 Goldeneye (N64) Final Fantasy IX (PS1) (virkelig synd de ikke har gitt det ut på pc) På PC: Red Alert 2 Half Life 2 Age of Empires 2 Tomb Raider: Legend (overraskende underholdende) Spill jeg ikke har fått spilt, men virkelig vil spille: Zelda Wind Waker Resident Evil 4 har ikke konsoll lengre, bare pc. egentlig litt synd.
asia_hills Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Super Mario World Turtles in Time Deus Ex 1 MGS serien Resident Evil 1,2 og 4 FFX Perfekt Dark 64 Zelda OCT hvis jeg må velge en blir det Deus Ex..
This is Thomas Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 NES: Super Mario 1 og 3 Punch-out Mega Man 2 Gun Smoke Sega Master System: Sonic 1 og 2 Alex The Kid Micheal Jacksons Moonwalker SNES: Super Mario World PSX: Resident Evil Discworld Tekken 1, 2 og 3 Wipeout Destruction Derby 2 Gran Turismo Final Fantasy VII Music PS2: Need For Speed: Hot Pursuit 2 Silent Hill 2 Final Fantasy X Disse spillene er de beste jeg har spilt i mitt liv og hvis jeg skal velge de tre beste blir det slik: 1. Super Mario 3 2. Tekken 1 3. Need For Speed: Hot Pursuit 2
PantZman Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 (endret) NES: Den konsollen jeg vokste opp med (Var for liten til å forstå meg på C64 og amiga Vet ikke hvor jeg skal begynne... River City Ransom - Husker der var et 4 player fotball spill i samme stilen. De spillene jeg kanskje husker best. Super Mario 3 Turtles Kirbys Adventure Mega Man (3) Duck Tales (eller hva det hete med skrue i hovedrollen) Ice Climber M.m Har en mer eller mindre defekt boks stående hjemme av japansk type. Får lyst til å rote frem den gamle boksen og fikse den (sikkert bare nedstøvet gjennom årene). Liker og den gode gamle midi musikken i spillene N64: Zelda - The Ocraina of Time Goldeneye (Kommer ikke på flere) Gamecube: Soulcalibur 2 Mario Kart Double Dash Resident Evil 4 (eneste jeg har prøvd selv i serien) PC: Half-Life 1(&2) Baldurs Gate 2 Age of Wonders 1&2 Command & Conquer - ja, første spillet! Husker jeg fikk bakoversveis første gangen jeg spillte det, så realistisk Settlers 1&2 ! Z - ganske simpelt RTS spill men guuud så vanskeligt) classic! Fragile Alliance - tror det hete det, en av mine store favoritter fra gamle dager! MÅ prøve om ikke prøvd! Privateer GTA 1&2 Heroes 1&2 M.m Prøvde å lage en topp liste, men ga opp. For mange gode spill der ute ^^ Endret 18. juni 2006 av PantZman
schism Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 (endret) De spillene jeg har brukt mest tid på og hatt mest morro... 1. Legend of Zelda, a link to the past (snes) 2. GoldenEye (N64) 3. StarCraft (PC) 4. Super Mario 64 (N64) 5. Super Mario World (snes) 6. Halo 2 (Xbox) 7. GTA Vice City 8. Silent hill 2 og 3 (PS2) 9. Mario Kart 64 (N64) 10. Legend of Zelda, Ocarina of Time (N64) 11. Legend of Zelda, The wind waker (GC) 12. Ghost Recon : Advanced Warfighter (Xbox 360) 13. Fifa: Road to world cup 98 Endret 18. juni 2006 av schism
O.J Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Irriterer meg at jeg ikke har fått spilt Wind Waker. har ikke Gamecube.
Landeplagen Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 (endret) Irriterer meg at jeg ikke har fått spilt Wind Waker. har ikke Gamecube. 6330875[/snapback] Du glemte syte-koden. Slik; [syt]buhu[/syt] Endret 18. juni 2006 av GameMaker
Nighte Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Zelda A link to the past. Ingen over, ingen ved siden
pertm Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det er så mange å velge mellom, men jeg tror det beste må være PC: Civilization, litt usikker på hvilken versjon som er den beste. Du har total frihet og all verden av tid. Må jo kalle 6 tusen år det Krig eller fred og hvordan man gjør det er helt opp til spilleren. Age of Empires II Real time historisk strategi spill Starcraft et real time strategi spill der alle 3 sidene er virkelig forskjellige brettspill: Settlers of Catan, handel, tilfeldig og morsomt Roborally kaos, lasere og en programmerer i brettspill. Tenker man riktig så når man målet om ikke de andre kommer i veien da.
Dimanche Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Civilisation-serien er fantastisk. The legend of Zelda: Ocarina of time er nok blant de beste som er laget. Men hva som er best er ikke lett å si. Veldig forskjellige spill.
Stonemeister Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 I avhengighet må det være Championship Manager 03/04. Aner ikke hvor utrolig lenge jeg har spilt det. I spillfølelse er det Oblivion. Genialt spill. I ren spilleglede er det Pokemon Yellow. Det er noe med å starte det og fange Pidgeotto i skogen med en gang
[^..^]Christian Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 (endret) Tja, her er min liste : PC: UFO:Enemy unknown, grunnen til at jeg kjøpte pc C&C, :O som Dune2 , bare ,,,,,, finere. Baldurs Gate 1 & 2 & NWN Deus Ex, råkult å oppgradere alt, våpen etc. Unreal Tournament, sniper mod, tok noen år av livet mitt dette ja...... Amiga: Monkey island 1 & 2. CiV Moonstone, BLOOOD Lemmings Syndicate Elite : Frontier!! Skamkult! Settlers Dune 2... Endret 23. august 2006 av [^..^]Christian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå