Gå til innhold

Forslag til forbedring av prisguiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

..mer spesifikt LCD-skjerm-delen av prisguiden. Har sterkt savnet mer "avansert" info om skjermene som:

• Høydejustering
  • Pivot
  • Evt. andre justeringsmuligheter
  • Om den har innebygde høyttalere
  • Til en viss grad kunne det også være greit å få vite (og kunne ta et avansert søk etter) hvilken type panel (TN, IPS, etc.) skjermen har

Just my 2 cents :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Dersom skjermen har høyttalere så skal det for de fleste, i alle fall nyere, modeller oppgis antall og antall watt.

Se for eksempel BenQ FP71E+. Dette ble innført for en liten stund siden, men jeg har dessverre ikke rukket å gå gjennom alle skjermene og oppdatere - det er MANGE :)

Paneltype er det dessverre få produsenter som oppgir, så det er vanskeilg å få inn :(

Ellers har jeg nortert med forslagene og skal se hva jeg får til. Er det noen av de du vil ha søkbare også?

Skrevet (endret)

Høydejustering ville jeg likt å kunne søke på. For mange (spesielt profesjonelle brukere) kan det også være greit å kunne søke på pivot-funksjon.

Endret av Loomy
  • 2 uker senere...
Skrevet

Når du er ferdig med det, hadde det vært flott om du kunne endre litt på søkekriteier på prosjektor.

Velg avansert, og du merker raskt at det ikke kan bli så mye mer avansert.

:Link:

post-12016-1137889327_thumb.jpg

• 3 måneder senere...
Skrevet

Paneltype, selv om dere ikke alltid har den, hadde vært svært interessant å ha med. Den sier jo veldig mye om kvaliteten på farger, kontrast, etc. Mao bildekvaliteten.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja om det er snakk om PC skjermer så er det nok det. Er det snakk om LCD tv'er så har panelet mindre å si da bildebehandlingen i tv'en utgjør en mye større forskjell for bildekvaliteten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...