-={espen}=- Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Noen som veit hvem det er>?? Og hvordan fa tilbake norske keyboard? dt ble ble plutselig amerikans
Xtra Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Dette er World of Warcraft forum, ikke Warcraft 3 btw.
Fisk1 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Dette er en feilpost ja... Og tastaturet ditt kan du fikse ved å gå på Kontrollpanel -> Instillinger for region og språk.
Cannabiskopen Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 (endret) hender at jeg får amerikansk tastatur på diverse spill oxo, noen som vet hva det skyldes? Endret 4. januar 2006 av BadBeer
ukjentbruker Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 (endret) Shift+alt Sirhaavard has spoken Endret 4. januar 2006 av Jungldyr
ttt Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Denne kategorien er for World of Warcraft, ikkje andre Warcraft spel. Eg flytter tråden til "Spørsmål og svar - PC" som er ein meir passande kategori. Eg har og slette nokre off-topic innlegg.
Dux ducis Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Beste i Warcraft III: RoC? Det vet jeg sannelig ikke, jeg har for det meste spilt utvidelsespakken - TFT. Stikk til forumet på www.wcreplays.com. Der har de en egen avdeling for WC3 RoC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå