Gå til innhold

Wowreader ulovlig eller ikke? Account closed...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har altså ingenting med Wowreader å gjøre.

Jeg vil anta at du enten:

1. Har brukt et ulovlig program med vitende og vilje

eller

2. Har en eller annen infeksjon på pcæ''en din du ikke vet om

eller

3. At det har skjedd noe på pc'en din som guardian har oppfattet feil ...

Uansett, håper du får et ytfyllende svar fra de iallefall :) - Jeg hadde blitt ganske oppgitt hvis de hadde stengt min konto uten grunn .....

Skrevet
hehe :D

Håper du får igjen accounten din zebe.. du har lagt litt tid i den kan du si :p

5397322[/snapback]

Ja, det skal jeg love deg at jeg har. :hrm:

Skrevet
Man blir faktisk ikke bannet for å kjøpe gull, er bare selgerne som blir bannet. Det som skjer er at gullet du har kjøpt blir fratatt og alle items du har kjøpt for ditt ulovlig kjøpte gull.
Å hvorfor fjerner de det hvis det ikke er ulovlig? ;)

Tipper Blib er inne på et bra poeng.

5395557[/snapback]

Uhm, hva er det du snakker om? Les hva jeg skreiv, jeg har ikke sagt at det ikke er ulovlig, jeg sier bare at man ikke blir bannet for å kjøpe gull, var noen som syns det hørtes ut som det var det han hadde blitt bannet for.

Skrevet
Addoner som characterprofiler og slikt er vel ikke ulovlig. Får jo et slikt program pakka inn i "cosmos" til og med. Blizzard må i såfall utestenge 1/3 av kundene sine. Sett hvor mange profiler som finnes på nettet?

5389641[/snapback]

Riktig, og Wowreader er ikke noe som kjører i bakgrunnen mens man spiller. Man bruker det etter man har spilt for å få en oppdatert profil. Så jeg mener at Wowreader er 100% lovlig.

5389660[/snapback]

eh? jeg testet wowreader greiene, og da lå det jo faktisk en egen sånn greie nede ved MSN ikonet, der hvor steam og internett og norton ikoner er også, nede ved klokka på startmenyen...

ja jeg tror faktisk at WoW reader er ett ulovelig program, samma hvor uskyldig det er... jeg slettet min med en gang...

Skrevet

Dette er ikke første gang Blizzard har bannet noen på feilaktig grunn. Skriv en saklig mail der du forlanger _bevis_ på hva de påstår du har gjort. At de klarer å sende deg to helt forskjellige (men tydelig standardiserte) mailer angående grunnen virker litt suspekt. Sannsynligvis har de klart å tabbe seg ut (igjen).

Skrevet (endret)
Dette er ikke første gang Blizzard har bannet noen på feilaktig grunn. Skriv en saklig mail der du forlanger _bevis_ på hva de påstår du har gjort. At de klarer å sende deg to helt forskjellige (men tydelig standardiserte) mailer angående grunnen virker litt suspekt. Sannsynligvis har de klart å tabbe seg ut (igjen).

5398024[/snapback]

Har gjort akkurat dette, men har ikke fått svar igjen. Kanskje dem undersøker? Kanskje dem gir faen?

Endret av zebe
Skrevet
Mail nr2:

Greetings,

Your account was permanently suspended due to Third Party Program Use, which is against our Terms of Use. We take this issue very seriously and as such would not look to re-activate this account under any circumstances.

It is with regret that we take this type of action, however, it is in the best interest of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game, that your access to the World of Warcraft servers be cancelled.

If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at:

http://www.wow-europe.com/en/policy/

Regards,

Moraniss

Account Administration Team

Blizzard Entertainment Europe

If you reply, please include all previous text and files related to this e-mail

5389241[/snapback]

Det første jeg la merke til at dette kan umulig være skrevet av en person som svarer deg. Dette må absolutt være en mal de sender til alle. Eller hva tenker dere?

Uansett, krev å få bevis av Blizzard på hvilke grunnlag din konto har blitt stengt. Jeg kan tenke med de har den loggen som de så at du brukte et third-party-software. Be dem å sende den også. Og spørr om de anser WoWReader som et bad third-party-software.

Lykke til med å få tilbake kontoen din :D

Skrevet
Det er ikke umulig at du har ett ulovlig program på maskinen din som du ikke vet om, har du tatt en scan med ad-aware etter det skjedde?

5398802[/snapback]

Har gjort dette også, fant ingenting. :hmm:

Skrevet

P.S. Har du sjekket om du ikke har virus? At det ikke ligger et third-party-software som ikke skal ligge der. Eller at du bare har installajonsprogrammet til et slik third-party-software liggende i My Downloads?

Skrevet
Har gjort akkurat dette, men har ikke fått svar igjen. Kanskje dem undersøker? Kanskje  dem gir faen?

5398715[/snapback]

Tar nok litt tid, sikkert minst et par dager. Minus helg..

Skrevet
Har gjort akkurat dette, men har ikke fått svar igjen. Kanskje dem undersøker? Kanskje  dem gir faen?

5398715[/snapback]

5398911[/snapback]

Ikke på den første mailen jeg sendte til dem, da svarte de dagen etter.

Skrevet

5398715[/snapback]

5398911[/snapback]

Ikke på den første mailen jeg sendte til dem, da svarte de dagen etter.

5398939[/snapback]

Jaa.. men det var vel bare en standardisert mail de sender på instinkt, nesten. Å grave frem "bevis" (eller finne ut at de ikke har noen...), tar vel litt lengre tid.

Skrevet

Tror jeg ville smurt meg med ventekrem ja... Mulig de satser på at kundene er sjenerte nerder som ikke tør å ta slike saker videre, og derfor avventer situasjonen til det blir virkelig hett. :)

Skrevet
Tror jeg ville smurt meg med ventekrem ja... Mulig de satser på at kundene er sjenerte nerder som ikke tør å ta slike saker videre, og derfor avventer situasjonen til det blir virkelig hett.  :)

5398982[/snapback]

Skal love deg at det blir virkelig hett snart om de ikke gir meg noe svar, men skal smøre meg med litt ventekrem ja.

Skrevet

eh? jeg testet wowreader greiene, og da lå det jo faktisk en egen sånn greie nede ved MSN ikonet, der hvor steam og internett og norton ikoner er også, nede ved klokka på startmenyen...

ja jeg tror faktisk at WoW reader er ett ulovelig program, samma hvor uskyldig det er... jeg slettet min med en gang...

5397582[/snapback]

Det er ikke nødvendig å ha programmet kjørende for at det skal være brukandes. Du kjører WoW Reader som en Add-on i WoW og starter WoW Reader klienten etterpå for å laste opp data til Allakhazam. Add-on'en skriver altså til en tekstfil e.l. og programmet som du kjører etterpå, leser denne filen og laster det opp. Det er ikke et tredjepartsprogram som kjører samtidig med WoW.

Blizzard selv advarer mot slike tredjepartsprogrammer og WoW Reader er veldig utbredt så det hadde nok vært på listen om det hadde vært ulovlig.

Tror folk må legge fra seg paranoiaen angående WoW Reader og bruke det med god samvittighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...