Gå til innhold

hvordan åpne Ahn'Qiraj porten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig bidrar jeg med runecloth bandage, samtidig som jeg bygger rep hos darkspear for å få raptor. Trenger bare 10000 runecloth til nå :)

Skrevet (endret)
Tror mer på denne jeg:

http://rampant-chaos.net/wow/aqwatch.htm

5383091[/snapback]

dn la de ut på wow-europe forumet oxo... men hvis du ser nærmere på dato osv.... så vil du fort finne ut av at det er faka :ermm:

en ting til.. dette er enda et "bevis":

First: The requirements to open the gate weren't on test for a reason. There is no possible way a server could farm that much in one day.

Second: Even if we had been farming months in advance, it would have taken several days to hand in all the items. Not to mention all the transferring from alts to mains.

Third: After all supply demands are met there is a 5 day period in which the armys transfer their supplies to Silithus to set up the war.

Only after 5 days is it even possible to have the gates open. And even then, that's provided someone on your server has been farming enough Silithids to be able to recieve the quest that allows you to form the septer to ring the gong on AQ.

:shrug::shrug:

Endret av SaNux
Skrevet

Er det scepteret unikt? Tenk så fett å være den som får tak i det og så nekte å slå på gongen:p Men liten sjangse for det vil jeg tru

Skrevet
Er det scepteret unikt? Tenk så fett å være den som får tak i det og så nekte å slå på gongen:p Men liten sjangse for det vil jeg tru

5391876[/snapback]

Tviler på at han vil nekte å bruke den på gongen etter alle dagene han har brukt på grinding. :)

Skrevet (endret)

Portene åpener etter jo en stund uansett i følge en av notsene fra Blizzard. Hvor lang tid dette eventuelt ville tatt husker jeg ikke om det sto noe om. Så en nekting av å åpne porten ville bare utsatt det litt, men hadde jo vært en "act of cruelty" av dimensjoner hehe

EDIT: Gud så jeg håper på at vi spillere på serverne kan få med oss en slik troppeforflyttning. Marsjerende NPC soldater wow...Håper også dem danner et slagt frontlinjescenario i silithus, med forposter og alt det gøye snackset som følger med en dataanimert krig.

Endret av gamer73
Skrevet (endret)
Her ser du statusen på innsamligen av stash for Shattered Hand :)

http://www.locomotives.se/aq.php

5391809[/snapback]

Ville hatt det scriptet for Draenor, er det et tilgjengelig script man kan sette opp elns?

5392048[/snapback]

Prøv å få kontakt med han her:

"[Loco]mama @ quakenet, or either "mama" or "Zevia" in WoW."

Oops så ikke dette:

"Simple page showing a somewhat accurate status of the collection process. Please note that updates are done manually :P."

Endret av kårekårelimihåret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...