Gå til innhold

hva er det beste flyspillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smak og behag. Hva er du ute etter? Realisme? Arkade?

 

 

Trådene dine eier, Wobokel.

5376972[/snapback]

 

takk for komplimanget

 

 

 

jeg vil ha god grafikk og god lyd.

 

har en relativt ny pc og når jeg etter langt om lenge fant fram josticken min og begynte å fly litt rundt i bf2, med sourond høtalerne på niva som fikk foreldrene mine til å klage høylytt ,gav det virkelig mer-smak.

 

om det er fly fly eller fly alla krig er dette samme. setter kanske en ekstra knapp på fly-krig, men son sagt god grafikk og god lyd og godt gameply(følelse av at jeg flyr fly)

Lenke til kommentar
Prøv IL-2 Sturmovik! Veldig realistisk, og bra multiplayer! =) (prøver å finne plata... hmm)

5378289[/snapback]

 

Var det ikke IL-2 som var så sykt i helv... vanskelig å komme igang i? Mener å huske et nært umulig førsteoppdrag som testpilot for et eller annet ustabilt testfly som alltid gikk i oppløsning når jeg skulle lande.

Lenke til kommentar

Lock on : Modern combat.... det er ett utrolig rått spill.... ganske bra grafikk, og simulator.... ikke lite eller inget arkadepreg....

 

ingenting er som å låse seg inn på en tanks flere kilometer unna, uten at de vet det... så avfyrer du og flyr til trygghet..... utrolig stilig med sånne infrarøde kameraer.. du må sikte inn sjøl.. osv... dette er et utrolig bra flyspill/simulator... og billig.... lykke til

Endret av tommen_h
Lenke til kommentar
Smak og behag. Hva er du ute etter? Realisme? Arkade?

 

 

Trådene dine eier, Wobokel.

5376972[/snapback]

takk for komplimanget

5378113[/snapback]

Det var ikke et kompliment.

 

 

 

Andre verdenskrig med realisme: IL2 Sturmovik Forgotten Battles med Aces og Pacific Fighters.

Nåværende tid med realisme: Lock On

Lenke til kommentar

Pøh, A-10 Cuba er milevis bedre enn Strike-commander, uten tvil det beste flyspillet noensinne.

 

Men av dagens varianter holder jeg meg til FS2004 og Lock on: Modern Air combat :D

 

Edit: Synes Falcon 4.0 har dårlig "flyfølelse", men for all del, er jo ett veldig bra lagd spill (kan vel ikke kalles spill, er nok en av de mest realistiske simulatorene som er lagd)

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar
Kan jo nevne at neste versjon av Flight Sim er på trappene, foreløpig kalt X.

Bilder og info her: http://www.avsim.com/pages/0106/FSX/fsx_thumbs.html

5390887[/snapback]

Så det jeg også. Leste også artikkelen hos flighsim.com som gamer.nos artikkel linket til. Det hele høres ytterst spennende ut, og grafikken ser meget bra ut. Såpass bra at jeg begynner å lure på åssen de får det til. Om man sammenligner scenery-et (områdene, landskapet o.) fra 2004 med screensa fra X så begynner jeg virkelig å lure. Men men. Blir interessant å se hvordan det kommer til å kjøre på min fremditige rådyre maskin med Windows Vista.

Lenke til kommentar
Kan jo nevne at neste versjon av Flight Sim er på trappene, foreløpig kalt X.

Bilder og info her: http://www.avsim.com/pages/0106/FSX/fsx_thumbs.html

5390887[/snapback]

 

oi,

 

når kommer det?

5392345[/snapback]

 

ttt har nok mye rett. Det ryktes i at Microsoft Flight Simulator X blir lansert satidig som Windows Vista. Dette skal blant annet vise hvor bra spill kan bli når de kjører på Vista. Windows Vista skal i følge planen komme ut til juletider en gang, så jeg tror nok ikke at 4.kvartal er en dum dato nei.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...