Gå til innhold

Vurderer W800, men er kalenderen bra?


Anbefalte innlegg

Jeg skal nå ha meg en ny mobil. Er lei av å bli mobbet kompisene på grunn av en gammel Nokia.

Vurderer w800, men har sett at flere sier det er en dårlig kalenderfunksjon på den.

Er den så dårlig som mange vil ha det til?

Kan det installeres en annen kalender?

 

Ser også at den har mulighet til å skru av mobil-delen og fortsatt bruke MP3-spilleren, men kan man bruke radioen uten at mobilen står på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har svar på spørsmålene?

 

Var en runde igår kveld og så i forskjellige butikker i Trondheim. Servicen på de fleste plassene var jo helt ræva, ingen som hadde demotelefon inne, så jeg fikk ikke sett så mye på den.

 

Billigste var 3500 hos Siba og dyreste var OBS, skulle ha 4600 kr for den de. :cry:

Lenke til kommentar

I motsetning til mange andre på dette forumet og andre forum, så har jeg faktisk brukt noen timer på å søke på nettet angående det jeg lurer på.

 

Har funnet ut at mange sier at kalenderen er dårlig, men ikke om det kan installeres en annen kalender enn den som kommer med.

 

Om radioen kan brukes i flight-modus har jeg heller ikke fått svar på.

 

Har selvfølgelig CHESS abb. :w00t::w00t:

Lenke til kommentar
... har sett at flere sier det er en dårlig kalenderfunksjon på den.

Er den så dårlig som mange vil ha det til?

Kan det installeres en annen kalender?

5376484[/snapback]

Hadde en 6230 før jeg fikk kjøpte K750i (samme kaleder som W800i), og jeg må si den var en nedjustering når det kommer til kalerder-fuksjonen. Telefonen er super på de fleste felter, men kalederen er rett og slett dårlig. Du har kun et valg for hvilken type notat du skal lage, og bursdagsnotater kan kun lages fra kontaktboken - idiotisk!

 

[edit]

Kan ikke installere noen annen kalender nei, da må du kjøpe en symbian-telefon tror jeg.

[/edit]

 

Ser også at den har mulighet til å skru av mobil-delen og fortsatt bruke MP3-spilleren, men kan man bruke radioen uten at mobilen står på?

5376484[/snapback]

Hele poenget er jo at den ikke skal sende eller motta signaler, så såklart ikke. Du har ikke tilgang til noe som helst annet enn MP3-spilleren. Dvs. ikke spill, ikke kalender, ingenting. Har noe med at dette er en telefon og en MP3-spiller, og ikke en smartphone ol. Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...