g@bb@ 400 Report post Posted January 2, 2006 Hvis du kunne møte hvem som helst, hvem ville du møtt? Jeg ville ha møtt Bush, slik at jeg kunne gitt ham en rett høyre.. Men fra spøk til revolver, jeg ville ha møtt Alexi Laiho Quote Share this post Link to post
Ozelot 908 Report post Posted January 2, 2006 Hmm...enten Michael Dorn(aka Worf i star trek) eller Patrick Stewart (aka Picard samme serie ). Quote Share this post Link to post
keasb3y 0 Report post Posted January 2, 2006 Jeg ville møtt meg selv. Kunne blitt et interessant møte. Quote Share this post Link to post
TLZ 13 Report post Posted January 2, 2006 Mange jeg kunne tenkt meg å møte, men følgende kunne blitt spennende å møte: Björk, Paz Lenchantin, James Maynard Keenan, Gackt, Serj Tankian, Daron Malakian. (Ja, alle nevnte er musikere ) Quote Share this post Link to post
Cultofluna 1 Report post Posted January 2, 2006 Tror jeg ville møtt Chino Moreno i Deftones eller kansje Stephen Carpenter.. virker artig å røyke med Quote Share this post Link to post
Dotten 2072 Report post Posted January 2, 2006 Optimus Prime eller Supermann. Men det lar seg vel egentlig ikke gjøre... Vel, har alt mød madammen , så har ikke særlig behovet for egentlig å møte noen. Men kanskje Bush, for å finne ut om han virkelig er så dum som han virker. Er endel historiske personer jeg gjerne kunne møtt, men de er døde... Quote Share this post Link to post
g@bb@ 400 Report post Posted January 2, 2006 Dotten på deit med Jesus' skjellet Quote Share this post Link to post
Søppelsveitt 72 Report post Posted January 2, 2006 - Elvis - Al Pacino - Cindy Crawford - Claudia Shiffer Quote Share this post Link to post
Midnight_walker 763 Report post Posted January 2, 2006 Metallica og Rammstein!! Quote Share this post Link to post
Dragon Hunter 3 Report post Posted January 2, 2006 Guybrush Threepwood! Quote Share this post Link to post
spyro 0 Report post Posted January 2, 2006 Keith Richards eller Joe Strummer hadde vært fett å møte. Quote Share this post Link to post
sweetness 2 Report post Posted January 2, 2006 (edited) Thomas "Håkki" Ericsson Edited January 2, 2006 by dub Quote Share this post Link to post
LarsP 1364 Report post Posted January 2, 2006 (edited) Uhm, han som desinger Håkki? Se der ja, hadde rett. PS: har møtt han. Edited January 2, 2006 by LarsP Quote Share this post Link to post
Stig Jøran 3 Report post Posted January 2, 2006 David Hasselhoff :!: :!: Quote Share this post Link to post
sweetness 2 Report post Posted January 2, 2006 (edited) Uhm, han som desinger Håkki? Se der ja, hadde rett. PS: har møtt han. 5371405[/snapback] Egentlig bare opphavet//inspirasjon til Bjørn Hansen (a.k.a Bjørn Kowalski) og Mats Stenslef, gutta bak Håkki™ konseptet. Ble intergrert i kunstprosjektet der og da. Edited January 2, 2006 by dub Quote Share this post Link to post
LarsP 1364 Report post Posted January 2, 2006 Ahh, det kan sikkert stemme. Mener jeg så de på åpningen av Håkki-butikken i Trondheim. Quote Share this post Link to post
zyrex 53 Report post Posted January 2, 2006 Thomas "Håkki" Ericsson 5371393[/snapback] åååh... ville ha møtt han og, han står jo med en Volvo 140! .. Hvem er han? jeg har for min del møtt de jeg vil.. Drømmedama, drømmevenn og drømmevenninna.. De jeg trenger.. Quote Share this post Link to post