Gå til innhold

Silkroad online: Hvem spiller?!


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
jeg spiller silkroad og er i lvl 16 heter EvilMrBenny.spiller på Xian(har noen flere folk på den serveren, de heter MrBenny og EvilXiang)

7606735[/snapback]

 

 

Lastet nettop ned og har tenkt å begynne, men blir konstant disconnectet før jeg før createt character.. Noen fler som har lignende problemer? Sitter på en 10/10 mbit linje.

Lenke til kommentar

Prøvde det en stund, men synes ikke noe om spillet. Minna meg på en måte om Diablo, pga. den endeløse monsterslaktinga.

Får heller ikke så veldig godt førsteinntrykk av hva slags folk som spiller når det første som møtte meg på chaten var "Your ghey", "You are a fag", "Omg hahahaha you suck dick and rape a dog". Virker ikke som snittalderen er noe særlig høy.

Grafikken var flott, det skal de ha, men konseptet og 'community' er temmelig viktig i et mmorpg, og der synes jeg Silkroad stryker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Silkroad er ganske kult det. Man kan jo ta seg en tur innom www.youtube.com å skjekke ut hvordan spillet er. Men får en ordentlig og real følelse av spillet, så må det nesten testes selv. Silkroad har veldig bra grafikk, er ganske kjedelig for "n00Bs," og hvis man er lvl 10 elr 20, og har spilt i noen uker, så spiller man ikke ^^

 

Man kan greie 30 lvler på 24 timer :dribble:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg driver å installerer Silkroad Online nå :)

Hvilken server burde jeg velge?

8914662[/snapback]

 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke tatt meg bryet med å begynne engang. Bare for å oppsummere noe: 90% tyrkere og tyskere, konstant fulle, laggete servere, ekstremt mange botter, og ikke minst endeløs grinding for å komme opp i level.

 

Så da sitter du der, etter mange ukers levling for å få fyren din opp i lvl 30, med ergrelse over å måtte bruke en halvtime på å komme inn på serveren din hver gang du skal spille, og lurer på hva i hel*** du har brukt tiden på. Joda, det er gratis, men jeg kan garantere at det er bedre alternativer der ute.

 

Ang. det du faktisk spurte om, er det egentlig samme hvilken server du velger. De er like smekkfulle og laggete alle sammen.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd nesten alle men kommer meg ikke inn på noen av dem.

8942920[/snapback]

 

Jeg prøvde ca 8 ganger, da kom jeg inn..

Men må si at spillet var veldig kjedelig..

8943253[/snapback]

 

Gjentar meg selv: Serverene er konstant fulle, fordi alle setter opp boder, og så går AFK, og lar det gjerne stå over natta i tillegg. Skal du spille, må du nok opp i 4-5 om morgenen, først DA er det en liten sjanse for å komme seg inn på en og annen server. Håpløst system, spør du meg. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...