Gå til innhold

Silkroad online: Hvem spiller?!


Anbefalte innlegg

Jeg spiller dette spillet nesten daglig, men jeg er begynt å bli lei av å bare treffe japser/koreanere (har ikke noe imot dem) hele tiden . Siden jeg ikke kan noen av disse språkene (japansk/koreansk) er jeg litt innteresert i å møte nye folk...

 

Enkelt og greit er det noen som spiller Silkroad online?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg sa kansje litt lite om spillet i begynnelsen, men her kommer det:

 

Spillet Silkroad online vil jeg karakterisere som "litt lignende WOW"(World of Warcraft). Det vil si at du spiller med en person og gjør ham bedre i kamp, stjeling og lignende, mens du jobber med oppdrag fra diverse NPC's. Her er spillets hjemmeside:

http://www.silkroadonline.net/

Her kan du lese om spillet hvis du virker innteresert.

 

PS: stor fordel, spillet er gratis!

Endret av Tornado
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser nå ut som di starter opp igjen då.

 

We are pleased to announce that the 3rd Beta Test period will begin very shortly.

We are working hard on finalizing preparations for this test and have tentatively set the date for the start of the 3rd Beta Test on January 24, 2006

 

Er spillet verdt og prøve? Så jo litt gøy ut!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Spillet er jo basert på endeløs grinding.

 

Det er ikke mye variasjon i dette spillet. Grafikken er nydelig, men det lagger som bare det til tider.

 

Serverne er overfylte og man har problemer med å logge inn til tider. Kom meg til level 31 før jeg var lei av å grinde. Så lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har ikke spilt det på en stund, og kommer ikke til å gjøre det heller, siden pcen min (sitter på laptopen) er sendt ned til leiligheten jeg og samboeren har kjøpt oss, men vi flytter ikke etter før neste helg, og bredbåndet kommer ikke før ca. 1-2 uker etter det.

 

Men heter SkyBeFs

Lenke til kommentar

Hovedfyren min på Aege heter MateZ og er pure int med cold og sword. De andre heter ZiuM og Threshold. Guildet mitt heter Norvegr, men er bare venner av meg og ingen er noe serlig aktive.

Spilte mye før, men ble lei av grinding, men nå skal jeg begynne å spille det litt igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...