Gå til innhold

Traveler's Backpack utrolig billig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På deathwing var det den samme lvl 1 fyren som solgte masse travelers backpacks for 5g hver.. Og han gikk aldri tom heller. Kom neste morgen og solgte hele dagen :/

5368461[/snapback]

 

 

Hadde en av de på silvermoon å.

Han hadde to characters med nesten samme navn å solgte backpacks dagen lang :hmm:

5368652[/snapback]

 

kinesiske farmere... eller koreanske eller japanske...whatever...

Lenke til kommentar
Hadde en av de på silvermoon å.

Han hadde to characters med nesten samme navn å solgte backpacks dagen lang :hmm:

5368652[/snapback]

 

kinesiske farmere... eller koreanske eller japanske...whatever...

5370111[/snapback]

 

 

Asiater er ett fint fellesbegrep.

Lenke til kommentar
i starten lå de på 20g bid og 35g BO, så kom farmerne og solgte de for 10-15g, så forsvant farmerne og de ligger på 20-25g...jeg var heldig og fikk kjøpt meg 5 stykker når der var på det billigste og fikk solgt en når de var på det dyreste... dette er horde på the venture co... :)

 

Godt nyttår foresten  :fun:

5365215[/snapback]

 

Jøss, spiller du på Venture co du a...

 

Sjeldent...

Lenke til kommentar
Er dette så lite da ? Jeg speller på Bloodfeather og der ligger de på 6g buyout og 4g startpris, kjøpte akuratt 2stk for litt over 5g each

5365527[/snapback]

 

Antar du spiller Alliance der? På horde siden ligger de for 15-20 gull.

 

På Neptulon (alliance) ligger de for 7-10 gull. :)

Endret av shabador
Lenke til kommentar
Jeg fikk 2 bags for 7.5 gull pr stk. Resten har droppet for meg, så nå har jeg bare 16 slots. Neste mål er å få dem to ekstra bagsene i banken til 16 slots. Dem er 14 nå.

5370880[/snapback]

 

Huff :( Har bare 16 slotere i banken og jeg.

Alle plasser man kan ha er kjøpt opp, enda er det ikke nok.

Det burde vært større bagger i spillet, gjerne 20 slots og 24 slots.

Vet Onyxia dropper 18 slots men, ja når får man fylt opp så man bare har dem..

Lenke til kommentar

Å kjøpe bags i banken er skitdyrt da.

Selv har jeg det meste utplassert på alter, med 2-3 slots kjøpt i banken på hver. Om det er ting jeg kan komme til å trenge litt kjapt lar jeg det bare ligge i postkassa på en alt, kan ta return og da kommer det instant tilbake.

 

Addonen "BankItems" er da gjerne nyttig :)

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Ja selv har jeg bare kjøpt 3 plasser i banken til min Main. Det kostet vel 1 gull, 5 og 10 gull? Og har ingen planer om å kjøpe mer plasser til ham.

 

Men jeg har også en alt (såkalt bank-hore) som har bags og en bankslot.

 

Og så har jeg en pensjonert hunter alt som også fungerer som bank.

 

Og slik som jeg har det nå kan jeg ikke se for meg at jeg noensinne trenger mer plass. Om jeg gjør så kan dette lett oppnås med å kjøpe billige 14 slottere til alle slotsene ledig på altene og i banken.

 

Selv sørger jeg alltid for at jeg har en tom 16 slotter til looting.

 

Syntes det er på tide med en addon som gjør at man kan låse plasser i bagsene og som gjør at man kan velge hvor loot skal gå.

Lenke til kommentar

Syntes det er på tide med en addon som gjør at man kan låse plasser i bagsene og som gjør at man kan velge hvor loot skal gå.

5371312[/snapback]

 

 

Ja det hadde vært digg.

Vet godt at man kan bruke alter for å bruke dem til bankplass.

Men jeg synes uansett at det er for dårlig plass til det man trenger å ta vare på.

Jeg er miner og har BS armor som yrke. Dessuten samler jeg opp items for å få faction med Darkmoon samt med Thorium Brotherhood. Synes det blir for teit å måtte logge inn og ut av spillet og drive med epost frem og tilbake på samme konto.

Jeg har rydda opp i banken flere ganger samt inventory og trenger den plassen jeg har med mere. Har 3 komplette rustninger med meg alltid i inventory. For warriors som er avhengig av 3 gears tar det allerede opp mye space. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...