Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilket ADSL er best?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurer på hvilket ADSL som er best, med tanke på pris i forhold i hastighet og stabilitet. Og kanskje også kundeservice...

 

Kan noen bare si erfaringer/kunskap om dette? Har sett litt rundt omkring men klarer ikke å bestemme meg :blush:

 

Det jeg skal bruke det til er hovedsaklig surfing, onlinespill og noe musikknedlasting!

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vis du vill ha hastighet så velger du ngt men da bør du ikke være alt for langt fra sentralen, vis du vill ha kundeservice så velger du telenor. Jeg har start 2 mbit og linje. er bra den, men di er ikke så bra på pris lenger og vis du ønsker å øke eller senkte hastigheten eller du eventuelt må/vill flytte fra leiligheten din før bindingstiden er over, så må du binde deg for 12 nye mnd. 3mbit fra tele2 er heller ikke ille, koster 11 kr mere en det jeg betaler for min 2 mbit fra start.

Lenke til kommentar

telenor har vel verdens dårligste kundeservice! :hrm: har prøvd i månedsvis å få tak i de og fiksa linja jeg bruker nå - som nå ikke tillater feks onlinespill som steam og wow :thumbdown:

05000 greia ber meg sjekke linja mi, men det er det vel egentlig de som skal gjøre. en kamerat bor 500 meter unna med samme abonoment og har ikke noen slike problem, men er noe ustabilt der.

 

ergo telenor suger pent over hele fjøla :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med Start, men dessverre har de kuttet litt ned på tilbudet for nye kunder. 4096/400 for 448kr, jeg bestillte 4096/512 for 448kr. Linjen er dønn stabil, bra kundeservice og de sender meg 4800/512 istedenfor 4096/512. :)

5360387[/snapback]

 

512 brutto = ~400 netto, dvs samme linje.

Lenke til kommentar

jeg har selv hatt, og bruker fremdeles Direct Connect til ADSL til brodern, foreldrene mine og firmaet til fattern....utrolig bra kundeservice, stabile linjer og fleksibel tjeneste med muligheter for faste IP'er

 

www.directconnect.no

 

og nei, jeg jobber ikke for dem, og dem har ingenting med alles kjære DC++ å gjøre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...