Gå til innhold

Kjøpte Mafia i dag og fikk 2 stk. CD 3


Anbefalte innlegg

Kontorcenteret i Førde...?????..hvorfor i allverden finnes det slike butikker i distriktene. De eneste stedene det er mulig å ha en spillbutikk med konkurrende priser er i de store byene, for der er det flere mennesker. Det samme gjelder musikkcd`er.

 

Hvis man bor i distriktene så handler man seff på nettet. Enkelt og greit.

 

Vi betaler ikke mer enn vi må, gjør vi vel?....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

-

 

Lol.. Og jeg er Julenissen.

Må ikke tro at innkjøps prisen er 175,-. For det er den bare ikke. Sier seg selv i grunn. De selger jo ikke dem med underskudd heller da. (Altså steder som selger dem til under 170,-)

 

-

 

hehe. Åjoda.. Jeg jobber på Spaceworld. Innprisen er det. og Lefdal/elkjøp TAPER på maaaassssse av sine produkter. Dem trekker kunder med billige små ting. og selger Tv'er, vaskemaskiner, osv osv. med høy fortjenste.

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei. Forstår dere ikke at trikset er å UTNYTTE medarbeidernes/butikkenes dårlige kunnskaper? Jeg har funnet mange underprisede spill i disse store fæle butikkene også. De har virkelig ingen innsikt i hva de selger, og derfor er de lett bytte for oss.

 

>:)

 

<dårlig humor start>

Elkjøp-ansatt (Pipende, prepubertal stemme): Deettee ær tåotal annilesjn, det feteste bilspill du får tak i!

 

Gamer: Bilspill? Vissvass. Det kalles RTS, og er så langt fra et bilspill som det går an å komme. Moron.

 

Elkjøp-ansatt (litt rød, svett og febrilsk): Jo, men det kjører jo sånne biiler der på biildet?

 

Gamer: Tanks. Dessuten er spillet g-a-m-m-a-l-t. Niogførr?

 

Elkjøp-ansatt: Det bør vel gå? (Kikker seg i begge retninger, redd for at sjefen skal komme. Ekspederer raskt. Falskt smil.)

</dårlig humor end>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...