Gå til innhold

En slags: Skummel MSN samtale


torstehu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
starta nettopp klan (norsk en) så var d en som lurte på om han kunne joine...fikk e-mailen hans og spurte om han var norsk..siden d viste seg at han var fransk som nesten ikke kunne engelsk takka jeg nei til å ta han inn.....2 sek seinere mottar e voice clip for han prøve på gebrokkent engelsk å si."I fuuk yuu, yuu neuuub"..... :grin:  :lol:

5357165[/snapback]

Hehe *Humre*

Husker jeg satt på en cs sever for noen år siden der det var en liten asiat (rett formulert?) som snakket hele j#vla tiden skikkelig gebrokken halv-engelsk som ikke lignet grisen, takk gud for at det går an å mute folk der...

Lenke til kommentar

dudee: Mr. X wa blocket by you!

 

En liten skrivefeil. Skal stå "Mr. X was blocked by you" hvis det også ikke er feil :p

 

Ser nesten ut som E-3 bruker Gaim (Linux) til MSN. Minte meg ihvertfall på det med "Mr. X: has closed the conversation window.".

Endret av pavlion
Lenke til kommentar
dudee: Mr. X wa blocket by you!

 

En liten skrivefeil. Skal stå "Mr. X was blocked by you" hvis det også ikke er feil :p

 

Ser nesten ut som E-3 bruker Gaim (Linux) til MSN. Minte meg ihvertfall på det med "Mr. X: has closed the conversation window.".

5361900[/snapback]

 

pavlion, sitter noki FreeBSD med Gaim jah :p

 

jojo hvis ingen har noe imot det kan jeg offentligjøre mailen hans, kanskje vi får overtalt ham/henne til å begynne på et engelsk-kurs?

Lenke til kommentar
I dag skjedde det noe høyst merkverdig på min msn, en ikke navngitt person, med en e-post jeg velger å beholde for meg selv la meg til på kontaktlisten sin. Jeg sa ja til å ikke blokkere ham/henne.

  Etter et par minutter startet han/henne en samtale:

Mr. X: slm

Mr. X: sılaa

Jeg: Hi there, i do not rekcognice your email, do you speak english?

Mr. X: do you anders satans

Mr. X: kadir: are you fuke you

Mr. X: oldun mu sımdıü

Mr. X: sen kafamı yapıyon lann

Mr. X: :@

Mr. X: sanaa

Mr. X: bye

Mr. X: has closed the conversation window.

Mr. X: logged out.

 

Spørsmålet mitt reiste seg derfor, er dette en drapstrussel. Så det er derfor jeg oppsøker dette forumet for å se om det er noen som er så språkkyndige at de kan trekke noe fornuft ut av det han/henne prøver å formidle her.  :dontgetit:

5354054[/snapback]

Sanaa er et marokkansk navn. Men jeg tviler på at det var det MR. X mente i denne sammenhengen. Antakeligvis er det bare en person med altfor god fritid som liker å snakke vrøvl til intetanende.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...