Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

hvordan får jeg begge titan barene på toppen ? Jeg høyre klikker på en av dem - options medn det er ingenting der...

 

Jeg mister 2 linjer med chat som jeg ikke får vite før noe annet skjer, noe som er irriterende. Det funker å flytte på combat loggen men chat oggen rikker seg ikke. jeg har ikke på "lock" eller no slikt... ja jeg er noob i akkurat det :p

6899879[/snapback]

 

1. Skru av dispaly both bars, ta på display at top, og så slå på double bar.

 

Titan.jpg

 

2. Du må unlocke det orginale chat vinduet, selv om du ikke har på lock. Gå på instillingene for det vinduet og velg unlock.

 

Chat.jpg

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Har enda et problem, men som jeg tror jeg har løsningen på. Om jeg sletter hele WTF/Account mappa, vil jeg få noen form av problemer?

 

EDIT: Problemet er at, etter at jeg innstallerte en UI så ble skjermen helt grå. Litt lysere liksom. Funket ikke å endre på den lys greia på "Video Option".

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Har snust litt på å laste ned Photek UI, men er litt i tvil da jeg bruker 1680x1050 res og den er lagt for 1280x1024...

 

Noen som vet om det enkelt lar seg gjøre å endre sånn at det går i orden`?

6909345[/snapback]

Det går helt brille fint

6909374[/snapback]

 

Hvordan? Ved å gå inn i en config fil og endre oppløsning der? Kan sikker finne ut dette ved å lese FAQ på discord.com, men hvis noen kan kjapt ta det her - slipper jeg :)

Lenke til kommentar
Har snust litt på å laste ned Photek UI, men er litt i tvil da jeg bruker 1680x1050 res og den er lagt for 1280x1024...

 

Noen som vet om det enkelt lar seg gjøre å endre sånn at det går i orden`?

6909345[/snapback]

Det går helt brille fint

6909374[/snapback]

 

Hvordan? Ved å gå inn i en config fil og endre oppløsning der? Kan sikker finne ut dette ved å lese FAQ på discord.com, men hvis noen kan kjapt ta det her - slipper jeg :)

6913513[/snapback]

 

Hva trenger du å endre egentlig? Hvis det er noe som ikke blir riktig er det bare å fikse det selv.

Lenke til kommentar

wowscrnshot091706132703ox2.jpg

 

Mitt nyeste UI, for det meste basert på Ace (wowace.com).

 

Addons:

Ag_UnitFrames

BigWigs (Boss mod)

Bongos (Action bar)

FuBar (Baren øverst - med memory usage, FPS, klokke, etc.)

IceHUD (HUDen, eneste HUDen jeg egentlig liker :) Har aldri vært så veldig begeistret for HUDs, men denne er veldig funksjonell :p)

CT_RaidTracker

BonusScanner

HostelBar (Enemy cast bar ting)

idChat (chat modifikasjon)

MobHealth

oRA2 (CT_RaidAssist replacement)

OutFitter

QuickTrade

ScrollingCombatText og ScrollingCombatText Damage

SeriousBuffTimers (for å vise buffs i et annet tidsformat)

sRaidFrames (Raid frames, siden jeg ikke bruker CTRA må jeg nesten ha denne :p)

SystemMessageControlTool (brukes til å sende system messages i andre vinduer enn default)

TinyTip (Tool tip mod)

 

De fleste av disse addonene kan finnes på:

www.wowace.com (eller direktelink til filområdet: http://svn.wowace.com/files/)

 

Resten finnes på www.curse-gaming.com

Lenke til kommentar
no offence men det er den SCHTØGGESTE HUD'EN JEG HAR SETT!! :lol:

 

(kunne sagt beklager for caps lock misbruk, men jeg brukte shift...)

6925734[/snapback]

 

Hehe.. det får være din mening, men personlig foretrekker jeg noe som er litt mer minimalistisk enn noe som ser ut som to store grantrær på hver side av skjermen :p

Den er funksjonell, tar ikke opp så utrolig mye plass, og jeg synes den ser helt grei ut.

Når det er sagt, så er det 2 andre presets du kan aktivere for å få et annet utseenede, men jeg holder meg til slik som det ser ut nå. :)

 

PS: Caps er caps, om du så bruker shift eller caps lock :p

Lenke til kommentar
no offence men det er den SCHTØGGESTE HUD'EN JEG HAR SETT!! :lol:

 

(kunne sagt beklager for caps lock misbruk, men jeg brukte shift...)

6925734[/snapback]

 

Hehe.. det får være din mening, men personlig foretrekker jeg noe som er litt mer minimalistisk enn noe som ser ut som to store grantrær på hver side av skjermen :p

Den er funksjonell, tar ikke opp så utrolig mye plass, og jeg synes den ser helt grei ut.

Når det er sagt, så er det 2 andre presets du kan aktivere for å få et annet utseenede, men jeg holder meg til slik som det ser ut nå. :)

 

PS: Caps er caps, om du så bruker shift eller caps lock :p

6927242[/snapback]

 

 

Bruker NezUI, tror det er Bongo actionbaren heter. Finner Nez på Curse! Anbefales.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...