Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en grei mod som viser prosentvis [ % ] health/mana på targets?

Hadde vertfall vert greit til Boss Fights etc [ hadde egentlig vert greit til alt når jeg tenker meg om ] :p

6534207[/snapback]

 

ctmod funker vel til det (og mye annet nyttig)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri helt kjønt poenget med å dekke til 10-20% av skjermen bare fordi det skal bli stilreint.

 

 

Bare å bruke fantasien det, så ser det ganske bra ut uten de store svarte/mønstrede boksene både nede og oppe. Hvem trenger 3 cm med skjerm-høyde for å lese av XP/hour? Klokkelsett? what ever ...

 

 

Har deseverre ikke noe screenie er på jobben :blush:

Lenke til kommentar
Jeg har aldri helt kjønt poenget med å dekke til 10-20% av skjermen bare fordi det skal bli stilreint.

 

 

Bare å bruke fantasien det, så ser det ganske bra ut uten de store svarte/mønstrede boksene både nede og oppe. Hvem trenger 3 cm med skjerm-høyde for å lese av XP/hour? Klokkelsett? what ever ...

 

 

Har deseverre ikke noe screenie er på jobben  :blush:

6552595[/snapback]

 

Jeg synes det ser mye deiligere ut... Får liksom "wide-screen" følelse av det. Bruker viewport så jeg rendrer jo fortsatt akkurat det samme bildet.

Lenke til kommentar
Hei PoleCat, bruker du discord til og flytte rundt der spell's osv er ? Hört at det er sykt avansert, så jeg går for Blizz sin UI men mye fancy rundt der da. Men skal pröve Discord så fort jeg finner ut hvordan det virker (Ja, jeg er for lat til og lese brukermanualen)

 

http://img291.imageshack.us/my.php?image=jejeoo2.jpg <--- Röd strek

6552703[/snapback]

Heisann,

 

Det svarte området blir laget av en addon som heter CT_Viewport, oppe og nede.

Linja nederst er TitanBar

 

Alle actionbars/spellbars er kontrollert av Discord Action Bars ja, og det er ikke avansert i det hele tatt, følger med et flott kontrollpanel der man kan styre alle bars og knapper selv, vise/skjule det man vil, legge til knapper osv. :) Test det ut, og bare spør om det skulle være noe du lurer på.

Lenke til kommentar

Jeg visste om Titan, bruker det selv :yes: Men jeg mente på den Discord og den Viewport tingen :)

 

Men takk for svar, får vell teste det ut når jeg kommer hjem fra ferie om en uke :wee:

 

Sist gang jeg prövde Discord skjönte jeg ikke så mye av det, men prövde kanskje ikke lenge nok. Var vell mere en 5-10 min för jeg sletta det, förste intrykket ble litt avansert. Men når jeg begynner med det, er det vell veldig lett håper jeg :)

Lenke til kommentar
Min UI :)

 

Litt rotete på tidspunktet jeg tok screeen, og er det fortsatt... Må få gjort noe med  det snart. Btw, bildet er litt funny egentlig :) ny non-crit record  :cool:

6559003[/snapback]

 

 

Det UI'et er veldig pent for rogues :)

 

Tror jeg skal fikse noe lignende på min rogue også.

Endret av WoWftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...