Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:ph34r:

 

Skjønner dere ikke spørsmålet er det bare å unngå å svare, veldig enkelt....

9167390[/snapback]

Vel, hvis du hadde forklart hva du mente så kunne du vel kanskje fått hjelp, men det tyder på at du ikke er villig til det, så kan vel bare drite i problemene dine...

Lenke til kommentar
:ph34r:

 

Skjønner dere ikke spørsmålet er det bare å unngå å svare, veldig enkelt....

9167390[/snapback]

Vel, hvis du hadde forklart hva du mente så kunne du vel kanskje fått hjelp, men det tyder på at du ikke er villig til det, så kan vel bare drite i problemene dine...

9168118[/snapback]

 

Come on! Du er bare ute etter å lage kvalm alikevel. Du spør feks hvilket bilde i din første respons. Enhver med IQ over 40 ser at det mitt innlegg er på ny side og at jeg selvfølgelig mener det over på forrige side. Responsen din nå sier jo også sitt. Er du grinete på livet eller? :tease:

Lenke til kommentar
SOm vanlig trenger jeg litt hjelp :p Jeg kjører titan panel i dag og er fornøyd med det. Det jeg savner er to ting:

 

1) Timer på aktiverte buffs og "special" som vist i bildet over øverst til høyre

 

2) Hvor mye helse/mana jeg og motstander har til en hver tid.

 

Er det mulig å få bare UI i tillegg til Titan panel på dette?

 

På forhånd tusen takk for svar!

9167055[/snapback]

1. Er ikke helt sikker på hva du mener, men det er kanskje ElkBuffBars?

 

2. Enten kan du laste ned nye UnitFrames, eller laste ned denne; MobHealth (helse/mana for deg selv kan du slå på i "interface options").

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
SOm vanlig trenger jeg litt hjelp :p Jeg kjører titan panel i dag og er fornøyd med det. Det jeg savner er to ting:

 

1) Timer på aktiverte buffs og "special" som vist i bildet over øverst til høyre

 

2) Hvor mye helse/mana jeg og motstander har til en hver tid.

 

Er det mulig å få bare UI i tillegg til Titan panel på dette?

 

På forhånd tusen takk for svar!

9167055[/snapback]

1. Er ikke helt sikker på hva du mener, men det er kanskje ElkBuffBars?

 

2. Enten kan du laste ned nye UnitFrames, eller laste ned denne; MobHealth (helse/mana for deg selv kan du slå på i "interface options").

9169065[/snapback]

 

Takker :) Elkbuffbar var akkurat det jeg var på utkikk etter. Jeg klarer ikke få Mobhealth til å virke? Ser under addons før jeg logger inn at det står dependency missing. Vet du hva problemet kan være?

Endret av Dev-
Lenke til kommentar

Når jeg har prøvd PitBull tidligere, så får jeg en error hver gang jeg får en buff/target får en ny buff/debuff... Er det noen som vet hvorfor?

Skal prøve å legge inn PitBull på nytt etterpå, så slenger jeg opp ett screeenshot om jeg får den samme erroren igjen.

Lenke til kommentar
min UI i raids, må fikse litt på scrolling combattext :\

9170780[/snapback]

Hvilken resolusjon spiller du med? :)

9173198[/snapback]

1280*800, laptopskjermen greier ikke høyere :)

9173526[/snapback]

Fanden.. Hater å stresse med å endre størrelsen på alt :p

 

WTB [screen of Extreme Resolution] til deg!

Endret av heanwi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...