Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ryddigt, men likte dårlig fargen på healthbaren. Er den konstant, v. hostile og lav helse?

Og oppe i venstre hjørne, er det en form for combat log? Isåfall, hvilken?

9134701[/snapback]

Fargen skifter etter class, rosa er for pala, brun for warrior etc.

Combat loggen er Battlechat.

Lenke til kommentar

post-12204-1185352148_thumb.jpg

 

UIen min i raids når jeg healer. Chat vinduet i mitten viserer guild/officer chat og raidchat, men sensurerte det på dette bilde. Det grafiske på uien består av skinner og eepanels for det meste. Unitframes = pitbull og raid Unitframes helt oppe er Grid, som er helt genial hvis du er healer. Jeg bruker også Omen i steden for KTM for KTM krever mer og Omen ser bedre ut.

Lenke til kommentar

Hm, hvordan får jeg eePanels til å være mørk på venstre og bli lysere mot venstre? Også motsatt på andre siden? Som på UI'en til Hobbyflekken.

 

Jeg har prøvd og prøvd men skjønner ikke hvordan, eller hva jeg skal gjøre. :(

 

Hjelp!

 

Kan kanskje postes i "Den store UI-tråden", men siden bildet til Hobbyflekken var rett over, så tok jeg det her.

Lenke til kommentar
  Hm, hvordan får jeg eePanels til å være mørk på venstre og bli lysere mot venstre? Også motsatt på andre siden? Som på UI'en til Hobbyflekken.

 

Jeg har prøvd og prøvd men skjønner ikke hvordan, eller hva jeg skal gjøre. sad.gif

 

Hjelp!

Like this:>

Panelsettings->nummer->backgorund color style->gradient.

Så velger du om du vil ha fargen vannrett, eller loddrett. Slik:

 

Endret av Vegiboy
Lenke til kommentar
Like this:>

Panelsettings->nummer->backgorund color style->gradient.

Så velger du om du vil ha fargen vannrett, eller loddrett. Slik:

9162054[/snapback]

 

Ok, fikk det til på venstre siden, men hvordan får jeg den til å være mørk på høyre siden og lys innover mot midten på høyre siden av skjermen? :)

Lenke til kommentar
Like this:>

Panelsettings->nummer->backgorund color style->gradient.

Så velger du om du vil ha fargen vannrett, eller loddrett. Slik:

9162054[/snapback]

 

Ok, fikk det til på venstre siden, men hvordan får jeg den til å være mørk på høyre siden og lys innover mot midten på høyre siden av skjermen? :)

9162595[/snapback]

Det vet jeg ikke, men jeg kan tenke meg at hvis du tar background color=gjennomsiktig og background gradient orientation til svart.

Lenke til kommentar

SOm vanlig trenger jeg litt hjelp :p Jeg kjører titan panel i dag og er fornøyd med det. Det jeg savner er to ting:

 

1) Timer på aktiverte buffs og "special" som vist i bildet over øverst til høyre

 

2) Hvor mye helse/mana jeg og motstander har til en hver tid.

 

Er det mulig å få bare UI i tillegg til Titan panel på dette?

 

På forhånd tusen takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...