Gå til innhold

Ny DOA-video. Meget bra!


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Fashionably late to the Xbox 360 launch, Dead or Alive 4 is an impressive feat of a fighting game that boasts some excellent, fast-paced action in addition to terrific good looks. Best of all, you can play it online over Xbox Live, virtually guaranteeing you'll find tough, unpredictable competition at any hour.

 

^^^Gamespot^^

 

Vil nå si at de ikke hadde sagt det vist det så ut som DOA3....Ville de vel??

 

Og massivt online play....

 

De ville kanskje ikke gitt gamplay og graphics 9 vist det var nesten det samme som DOA3

 

I forhold til PS2 så er 360 et ganske bra fremskritt på Grafikk siden. Det er next gen. Liten tvil der.

 

Og Fedrov. Jeg forstår jo at jeg snakker med en ekspert på 360 feltet her. Du eide jo en konsoll ivertfall et par timer. Nok til å legge merke til alle små nyanser osv som konsollen har og by på grafisk. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fashionably late to the Xbox 360 launch, Dead or Alive 4 is an impressive feat of a fighting game that boasts some excellent, fast-paced action in addition to terrific good looks. Best of all, you can play it online over Xbox Live, virtually guaranteeing you'll find tough, unpredictable competition at any hour.

 

^^^Gamespot^^

 

Vil nå si at de ikke hadde sagt det vist det så ut som DOA3....Ville de vel??

 

Og massivt online play....

 

De ville kanskje ikke gitt gamplay og graphics 9 vist det var nesten det samme som DOA3

 

I forhold til PS2 så er 360 et ganske bra fremskritt på Grafikk siden. Det er next gen. Liten tvil der.

 

Og Fedrov. Jeg forstår jo at jeg snakker med en ekspert på 360 feltet her. Du eide jo en konsoll ivertfall et par timer. Nok til å legge merke til alle små nyanser osv som konsollen har og by på grafisk. :roll:

5372150[/snapback]

 

DOA 3 har også "terrific good looks". Ingen som sier DOA 4 ser ræva ut. Problemet er at det ser mer ut som en oppfølger på Xbox.

 

Gamespot sier også :

 

Granted, DOA4 does look a lot like previous Dead or Alive games. Although DOA4 looks its best in high definition where every little visual detail seems to clearly stand out, the character graphics look a lot like those of Dead or Alive Ultimate even in HD.

 

Bra fremskritt i forhold til PS2 ? Kanskje det, men nå burde vel 360 sammenlignes mot Xbox. Og da er hoppet ikke altfor imponerende. Enten har ikke folket her spilt mye Xbox eller så har dere usedvanlig små forventninger.

Lenke til kommentar

Siden MS kom så sent inn på konsollmarkedet har de egentlig lansert en xbox-oppfølger altfor raskt da det er masse potensiale igjen i xbox 1. PS2 er presset til det ultimate, og slik burde egentlig saken vært med xbox 1 også før 360 kom.

 

Problemet for MS er at "next-gen" kom så altfor fort, og da måtte de komme med noe.

Lenke til kommentar

Personlig er jeg egentlig mer spent på PS3......Der ser ivertfall de fleste Screensa utrolig bra ut. UT2007.....

 

Men kommer jo også mange bra spill til 360.....derfor jeg skaffet meg en. Og er ganske fornøyd med den. Nå har jeg aldri spilt DOA3....(busted) men så har jeg ikke tenkt å kjøpe 4ern heller. Eneste jeg forsvarer her er at grafikken i videoen så ganske bra ut med tanke på vann og skog.

 

Ellers så føler jeg at 360 er sånn passe next gen. Har potensialet. Og viss man tenker like stor grafisk revulusjon som ved PS1 og 2.....da har man lite kjenskap til resten av Dataverdens utvikling.

Lenke til kommentar
Personlig er jeg egentlig mer spent på PS3......Der ser ivertfall de fleste Screensa utrolig bra ut. UT2007.....

 

Men kommer jo også mange bra spill til 360.....derfor jeg skaffet meg en. Og er ganske fornøyd med den. Nå har jeg aldri spilt DOA3....(busted) men så har jeg ikke tenkt å kjøpe 4ern heller. Eneste jeg forsvarer her er at grafikken i videoen så ganske bra ut med tanke på vann og skog.

 

Ellers så føler jeg at 360 er sånn passe next gen. Har potensialet. Og viss man tenker like stor grafisk revulusjon som ved PS1 og 2.....da har man lite kjenskap til resten av Dataverdens utvikling.

5374094[/snapback]

 

Ellers så føler jeg at 360 er sånn passe next gen. Har potensialet. Og viss man tenker like stor grafisk revulusjon som ved PS1 og 2.....da har man lite kjenskap til resten av Dataverdens utvikling.

 

Vent et år så må du spise de ordene :!:

 

Tidlig å dømme 360 til en "passe next-gen"-konsoll. Potensialet er ennå ikke rørt ved i praksis. Tenk på at utviklere kun har hatt første versjon av sdk`et i 6 mnd. Spill kan ta år og utvikle og vi vil etterhvert se lyset :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...