Gå til innhold

Ny DOA-video. Meget bra!


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Frister ikke så mye å punge ut 20.000kr for en HDTV, pluss spillet, for å spille DOA3 i høyere oppløsning. Satt litt på spissen.

 

Øøhh... men... Xbox 360 har kjøpt? Og andre Xbox 360 spill? :!: :whistle:

 

Invester 150,- i en VGA kabel og plugg inn i en PC monitor så er du igang.

 

Lars

5354808[/snapback]

Liten oppdatering. Fedorov er en som eigde en Xbox360 i en halv dag og var nær døden grunnen 30fps. Han bare liker å prate i 360 tråder og mimre om den halve dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før jeg så den filmen, hadde jeg definitift ikke tenkt å få tak i det, men nå som jeg har sett den, frister det meg veldig. som tidligere nevnt virker det veldig underholdene å bare morro å spille. Som en liten avstikker må jeg nesten spørre om noen vet hva sangen som blir spilt i bakgrunnen heter? definitivt en sang jeg må prøve å lære på gitar selv.

Lenke til kommentar
Frister ikke så mye å punge ut 20.000kr for en HDTV, pluss spillet, for å spille DOA3 i høyere oppløsning. Satt litt på spissen.

 

Øøhh... men... Xbox 360 har kjøpt? Og andre Xbox 360 spill? :!: :whistle:

 

Invester 150,- i en VGA kabel og plugg inn i en PC monitor så er du igang.

 

Lars

5354808[/snapback]

Liten oppdatering. Fedorov er en som eigde en Xbox360 i en halv dag og var nær døden grunnen 30fps. Han bare liker å prate i 360 tråder og mimre om den halve dagen.

5360730[/snapback]

 

Dust. Jeg leverte tilbake pga støy. DOA4 er 60fps forøvrig, som alle DOA spillene har vært. Men du aner jo ikke noe om framerate tydeligvis så ikke rart du bare kommer med vås.

 

Granted, DOA4 does look a lot like previous Dead or Alive games. Although DOA4 looks its best in high definition where every little visual detail seems to clearly stand out, the character graphics look a lot like those of Dead or Alive Ultimate even in HD.

 

http://www.gamespot.com/xbox360/action/dea...iew.html?page=3

 

Dette er hva jeg klager på. Selv i HD er det tydeligvis likt. På vanlig TV vil man nok ikke kunne se forskjell fra DOA3 engang. Og det var et lanseringsspill til Xbox!

Greit at du har så små krav til neste generasjons spill, men ikke forvent at alle har samme lave krav som deg.

Lenke til kommentar

Det står at karakter modellene ser like ut, ikke at hele spillet ser likt ut vettu... DoA kjører heller ikke en realistisk strek på grafikken og derfor er det grenser for hvor mye det kan forbedres. Kanskje de mener at modellene ser bra nok ut og heller bruker tid på andre ting ved spillet, som gameplay?

 

Litt OT:

 

Grafikk er ganske mye av spillopplevelsen for min del, men jeg kan ikke si at xbox360 ikke har innfridd her. Kjøpte meg Halo 2 og Perfect Dark Zero i går og spilte den en del i multiplayer med 2 kamerater. Hva grafikk angår så er PDZ _fullstendig_ overlegent Halo 2, det er rett og slett ikke i nærheten en gang og Halo 2 skal være et at de spillene med best grafikk fra Xbox1? Spiller på vanlig tv forresten.

Lenke til kommentar
Det står at karakter modellene ser like ut, ikke at hele spillet ser likt ut vettu... DoA kjører heller ikke en realistisk strek på grafikken og derfor er det grenser for hvor mye det kan forbedres. Kanskje de mener at modellene ser bra nok ut og heller bruker tid på andre ting ved spillet, som gameplay?

 

Litt OT:

 

Grafikk er ganske mye av spillopplevelsen for min del, men jeg kan ikke si at  xbox360 ikke har innfridd her. Kjøpte meg Halo 2 og Perfect Dark Zero i går og spilte den en del i multiplayer med 2 kamerater. Hva grafikk angår så er PDZ _fullstendig_ overlegent Halo 2, det er rett og slett ikke i nærheten en gang og Halo 2 skal være et at de spillene med best grafikk fra Xbox1? Spiller på vanlig tv forresten.

5362552[/snapback]

 

Gameplayet er jo fortsatt det samme gamle. De sier de også. Men fighting spill generelt har jo stagnert for mange år siden. Tekken 5 og Soul Calibur 2/3 er ikke noe bedre her. Samme driten. Men forskjellen her er jo at i motsetning til de så er DOA4 på ny hardware så man burde jo kunne forvente mer. Tviler på at neste Tekken på PS3/360/whatever ikke vil se særlig bedre ut enn Tekken 5 for å si det sånn.

 

Halo 2 ser jo ikke all verdens bra ut. Og ihvertfall ikke i multiplayer.

Til og med Half Life 2 og FarCry Instincts ser bedre ut. Generelt ser 360 spill ut som middels PC spill etter min mening og det er for dårlig. Selv Xbox som kom sent i forrige generasjon danket jo ut PC ganske greit da den kom.

Lenke til kommentar

Tragisk at noen synes dette er bra nok forbedring en generasjon til en annen.

5362744[/snapback]

 

Det er jo mye høyere kvalitet på teksturene på de bildene, det burde jo til og med du seg og det er mye flere polygoner brukt per modell. Det ser rett og slett bedre ut. Det er jo heller ikke de peneste nivåene til DoA4 du har tatt bilder fra.

 

Og når det gjelder at PC-grafikk danket ut Xboxspill på grafikk med en gang den kom, så vil jeg gjerne se PC-spill fra september 2001 som ser like bra ut som Halo. Husker selv at selv om jeg ikke er/var noen fan av konsoller, så så Halo vitterlig bedre ut enn noe fps jeg hadde spilt på PC.

Lenke til kommentar
Fedorov:

 

og det er VELDIG tragisk at noen baserer sine synspunkt via noen bilder

 

som jeg har sagt før, mye av doa4 ville aldri xbox1 greidd + at det her er jo et spill som er blitt lansert i "launch vinduet". xbox 360 bruker jo ikke en fjert av kraften sin engang

5362788[/snapback]

 

Likheten er enda mer tydelig i filmer bare så det er sagt. Og hva da? Hva er det DOA 4 gjør som Xbox ikke vile klart ? Du er klar over at DOA 3 har allerede store arenaer ? Og at å gjøre dem enda litt større sikkert ikke ville vært umulig ?

 

At det er lanserings spill og ikke bruker 360 kraften er meningsløst. DOA3 var også det.

Lenke til kommentar

Tragisk at noen synes dette er bra nok forbedring en generasjon til en annen.

5362744[/snapback]

 

Det er jo mye høyere kvalitet på teksturene på de bildene, det burde jo til og med du seg og det er mye flere polygoner brukt per modell. Det ser rett og slett bedre ut. Det er jo heller ikke de peneste nivåene til DoA4 du har tatt bilder fra.

 

Og når det gjelder at PC-grafikk danket ut Xboxspill på grafikk med en gang den kom, så vil jeg gjerne se PC-spill fra september 2001 som ser like bra ut som Halo. Husker selv at selv om jeg ikke er/var noen fan av konsoller, så så Halo vitterlig bedre ut enn noe fps jeg hadde spilt på PC.

5362820[/snapback]

 

Det er jo mye fordi DOA4 bildene er HD og DOA3 ikke. Generelt så er de like. Selv mora mi ville sett forskjellen mellom Tekken 3 på PS1 og Tekken 4 på PS2. Tror ikke det samme med DOA3/4.

 

Jeg sa forresten at Xbox var bedre enn PC da den kom, du må ha lest feil. Ikke Halo særlig dog. Men Rallisport Challenge, DOA 3 og JSRF knuste alt som var på PC.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
Fedorov:

 

og det er VELDIG tragisk at noen baserer sine synspunkt via noen bilder

 

som jeg har sagt før, mye av doa4 ville aldri xbox1 greidd + at det her er jo et spill som er blitt lansert i "launch vinduet". xbox 360 bruker jo ikke en fjert av kraften sin engang

5362788[/snapback]

 

Likheten er enda mer tydelig i filmer bare så det er sagt. Og hva da? Hva er det DOA 4 gjør som Xbox ikke vile klart ? Du er klar over at DOA 3 har allerede store arenaer ? Og at å gjøre dem enda litt større sikkert ikke ville vært umulig ?

 

 

5362828[/snapback]

 

Ja, det kan godt ha vært umulig å laget areaene større i DoA3 på Xbox1, hvis det var så lett hvorfor gjorde de ikke bare det? Og i slike spill (uten at jeg har sett så mye på disse to) så kan det jo være 3d-bakgrunner vs statiske bakgrunner. Flere 3dobjekter som tidligere bare var i 2d eller ikke eksisterte, bedre animasjon, mer detaljerte teksturer mer komplisert utregning hva kontakt mellom figurer angår, flere forskjellige angrep og animasjoner. Alt som kommer annpå mengde minne og styrke på grafikkprosessor.

 

At du har et urealistisk bilde på forskjellen fra en generasjon til en annen betyr ikke at det ikke er forskjeller. Fifa 06: RtTWC, PGR3 og PDZ har enten mye bedre grafikk enn jeg har sett på noen konsoll før eller mange flere subtile detaljer som man legger merke til når man spiller (spesielt i PGR3).

 

edit:

 

Beklager forrige innlegg, leste feil :) Har forøvrig ikke sett et bilspill som har sett bedre ut enn PGR3 på PC (når man spiller), det samme går for Fifa 06: RtTWC (jada vet mange ikke liker det, men multiplayer på en boks er _fantastisk_ morsomt, spilte det med 2 kompiser i flere timer i går, sammen med PDZ).

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Merkelig at du klarer å se på stillbilder som ikke går i 60fps.......

 

Det er en stor forskjell. Både grafisk og mest sannsynlig gameplaymessig.

 

At du ikke like 360 og dens spesifikasjoner kan du egentlig holle for deg selv. jeg er en lykkelig 360 eier som synes spillene ser ganske så mye bedre ut en old gen consoller.

 

og man kan ikke ta like store hopp i grafikken for hver genrasjon. En grafisk revulusjon kan ikke ha samme tempo i hundre år.

Lenke til kommentar
Fedorov:

 

og det er VELDIG tragisk at noen baserer sine synspunkt via noen bilder

 

som jeg har sagt før, mye av doa4 ville aldri xbox1 greidd + at det her er jo et spill som er blitt lansert i "launch vinduet". xbox 360 bruker jo ikke en fjert av kraften sin engang

5362788[/snapback]

 

Likheten er enda mer tydelig i filmer bare så det er sagt. Og hva da? Hva er det DOA 4 gjør som Xbox ikke vile klart ? Du er klar over at DOA 3 har allerede store arenaer ? Og at å gjøre dem enda litt større sikkert ikke ville vært umulig ?

 

 

5362828[/snapback]

 

Ja, det kan godt ha vært umulig å laget areaene større i DoA3 på Xbox1, hvis det var så lett hvorfor gjorde de ikke bare det? Og i slike spill (uten at jeg har sett så mye på disse to) så kan det jo være 3d-bakgrunner vs statiske bakgrunner. Flere 3dobjekter som tidligere bare var i 2d eller ikke eksisterte, bedre animasjon, mer detaljerte teksturer mer komplisert utregning hva kontakt mellom figurer angår, flere forskjellige angrep og animasjoner. Alt som kommer annpå mengde minne og styrke på grafikkprosessor.

 

At du har et urealistisk bilde på forskjellen fra en generasjon til en annen betyr ikke at det ikke er forskjeller. Fifa 06: RtTWC, PGR3 og PDZ har enten mye bedre grafikk enn jeg har sett på noen konsoll før eller mange flere subtile detaljer som man legger merke til når man spiller (spesielt i PGR3).

5362853[/snapback]

 

Fordi spillet ikke trenger større kanskje ? Tror neppe det var noen teknisk grunn. De er minst 10 ganger større enn hva som er vanlig. Uansett ser jeg at du ikke engang har spilt DOA3, hvordan kan du da sitte å forsvare DOA 4 som du gjør?

 

Urealistiske forventniger ?

Ta en titt på Soul Edge mot Soul Calibur, Virtua Fighter 2 mot 3 og Tekken 3 til Tekken Tag. Alle en genersjon forskjell og store forbedringer grafikkmessig. DOA 4 blir som en dårlig spøk i sammenligning.

Lenke til kommentar
Merkelig at du klarer å se på stillbilder som ikke går i 60fps.......

 

Det er en stor forskjell. Både grafisk og mest sannsynlig gameplaymessig.

 

At du ikke like 360 og dens spesifikasjoner kan du egentlig holle for deg selv. jeg er en lykkelig 360 eier som synes spillene ser ganske så mye bedre ut en old gen consoller.

 

og man kan ikke ta like store hopp i grafikken for hver genrasjon. En grafisk revulusjon kan ikke ha samme tempo i hundre år.

5362876[/snapback]

 

Hva så? Begge spillene er 60fps og animasjonene er samme gamle. Har jo sett flust av filmer fra DOA4, ser helt likt ut. Å si noe annet er ren og skjær fanboy prat.

 

360 har ingenting med DOA 4 å gjøre. Hadde det vært på PS3 eller Nintendo hadde jeg klaget like mye. Er nok heller dere som ikke klarer å være litt kritiske.

Virker som mange av dere ikke har spilt så mye Xbox og kommer kanskje mest fra Gamecube eller PS2 før 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...