Gå til innhold

Mus for venstrehendte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er my bedre å bruke tastaturet da.. synes nå i alle fall jeg.. bruk caps lock på vt.. det hindrer ikke spiller og hvis du spiller førstepersons spill hvor du styrer med w,a,s og d så er ikke caps lock langt unna;)

 

hvis du absolutt vil bruke musa så kan du kjøpe razor.. den har knapper på begge sidene av musa som du kan bruke til f.eks. vt..

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
er helt enig med trådstarter, det er kjipt at vi venstrehendte ikke kan få muser med masse knapper og ergonomisk utforming. alle kammeratene mine bruker en knapp på musa til vt og ts, men jeg må bruke tastaturknapper istedenfor.

5348675[/snapback]

 

 

Det er veldig trist. Drømmer nesten om en ergonomisk utformet mus til venstrehendte. Det er latterlig at dem ikke blir pålagt å produsere slike. diskriminering!

 

Skal se på den Razor musen, så fin ut... selv om jeg hadde håpet på en G7 :(

Endret av clown
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Get used to it, jeg er venstrehendt, og gamer.. men..bruker da musa i høyre jeg... litt uvanlig i starten.. men du blir vandt til det... har sitti med musa i høyre siden jeg var 9-10år.... og er 13 nå :p.... men bli vandt til det... nesten umulig å finne high end til venstre.....

 

Get used to using your right hand(eller var det left?, iaf høyre).... :p

 

MvH pKMb

 

-Patrick

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...