Jump to content
Sign in to follow this  
kim21

Xbox 360 er Kommet til Bergen :)

Recommended Posts

Gikk i Åsane å surret rundt for meg selv ta eg tok en tur innom elkjøp for å se om eg fant noe stesj til 360`en min.... Da eg kom bort i spill avdelingen og tilbehør lyste den STORE GRØNNE ESKER lang vei..Hva fan tenkte eg? :ohmy: det er jo Xxbox 360 som er komt inn gjen på lager på Åsane,Elkjøp både premium og core...kunne sikkert telle 60-70 av de LOL !! SÅ LØP OG KJØP... Nå for fetter 360 som sen julegave :=) :dribble:

Etter en svipptur til Elkjøp på Nordås, og en lang telefonsamtale med kundeservice, regner jeg med at trådstarter var småfull når han "surret rundt i åsane" - i flg dem er det nemlig over 2 uker siden sist det ble levert noe xbox360 til butikkene i bergen.... :(

mulig, men det virker jo rart at de andre el-butikkene i bergen ikke har fått noen(og heller ikke venter noen før etter nyttår) - mens elkjøp åsane har fått 60-70.... tror nok trådstarter morrer seg med å sende desperate konsollkjøpere på en meningsløs romjulsjakt her ...

... var for ordens skyld innom elkjøp nordås, expert bonus og lefdal for mindre enn en time siden - alle regnet med det ville bli en stund til neste ladning med konsoller kommer inn

For nøyaktig 5 min siden kjøpte jeg COD2 på Playcom(tidligere Platon), og der sto det 2 Core og 2 Premium esker på hyllen. Aner ikke om de sto der som lokkemat eller ikke, men de sto der ikke i går hvertfall. De hadde også fått en ny forsyning med spill, så helt umulig er det ikke.

For nøyaktig 5 min siden kjøpte jeg COD2 på Playcom(tidligere Platon), og der sto det 2 Core og 2 Premium esker på hyllen. Aner ikke om de sto der som lokkemat eller ikke, men de sto der ikke i går hvertfall. De hadde også fått en ny forsyning med spill, så helt umulig er det ikke.

5349282[/snapback]

.... så du prisen på premium hos dem?

5349282[/snapback]

Hvilken Playcom var du på? Og hadde de Condemned?

Feilposta, skal ligge under "diskusjon konsoll" istadenfor "spørsmål og svar konsoll".

5349391[/snapback]

Spørsmålet er jo om trådstarter var full. Svaret vet vi ikke.

Feilposta, skal ligge under "diskusjon konsoll" istadenfor "spørsmål og svar konsoll".

5349391[/snapback]

Spørsmålet er jo om trådstarter var full. Svaret vet vi ikke.

5350424[/snapback]

Exellent comeback!! :w00t:

Playcom på Torgallmenningen. Condemned hadde de ikke inne, men det så jeg 4 eksemplarer av igår på Spaceworld på Bystasjonen. La ikke merke til prisen på noen av boxene...

Edited by BioNor

Playcom på Torgallmenningen. Condemned hadde de ikke inne, men det så jeg 4 eksemplarer av igår på Spaceworld på Bystasjonen. La ikke merke til prisen på noen av boxene...

5350543[/snapback]

Har en tilgodelapp på PlayCom skjønner du, og lurer på å bruke den på condemned. :)

Trådstarter har ikke bare sett en stabel dummy-boxer da?

5347793[/snapback]

Mest sannsynlig

Expert her hadde 50-60 tomme PSP bokser på lan. dagen, mens de bare fikk inn 10-15 stk. De står der enda