Gå til innhold

CoD2 - Granatadvarsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg tror dette er første post fra meg her på et par måneder eller noe. Jeg fikk Call of Duty 2 i julegave, og har nå rundet spillet. Men en ting irriterer meg nokså konstant: Granatadvarselen. Jadda, den sier ifra når en granat kommer, men noen ganger peker den bare rett opp. Som kan bety at granaten er bak deg, eller i etasjen over, eller rett foran deg. Dette har ledet til at jeg har dødd en del dusin ganger. Er det andre som er så irritert som meg på dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du lærer vel å tolke den etter vært. jeg pleier å drite i advaselen, er jeg bak cover pleier det å gå bra, og det er jo 5-6 sek lunte på de jævlene så man har god tid å komme seg unna

Skrevet
du lærer vel å tolke den etter vært. jeg pleier å drite i advaselen, er jeg bak cover pleier det å gå bra, og det er jo 5-6 sek lunte på de jævlene så man har god tid å komme seg unna

5343943[/snapback]

Det jeg for det meste pleier å gjøre med den granatadvarselen er å stikke til cover ja, men det som er litt idiotisk er at granaten ofte er like ved cover :hrm:

Skrevet

Hver gang jeg fikk opp den advarselen bare sprang jeg vekk til den forsvant. Har god tid til det, da det ikke sprenger før etter noen sekunder.

Skrevet
er du på riktig side av cover kan jo granaten gå av rett ved.

5344002[/snapback]

...Men hvem sier at du alltid er det?

5344008[/snapback]

vanligvis merker jeg hvor den er, med å se på advaslet, eller at jeg ser selve granaten, samtidig som jeg ofte hører hvor den lander..

Skrevet
er du på riktig side av cover kan jo granaten gå av rett ved.

5344002[/snapback]

...Men hvem sier at du alltid er det?

5344008[/snapback]

vanligvis merker jeg hvor den er, med å se på advaslet, eller at jeg ser selve granaten, samtidig som jeg ofte hører hvor den lander..

5344048[/snapback]

I så fall har jeg dårlige ører :blush::p

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet

Peker pila opp er granaten rett fremfor deg. Peker den til høyer/venstre er den høyre/venstre for deg og peker den ned er den bak deg.

Ser ikke hvor problemet ligger da. Ser du pila peke opp så springer du i motsatt retning til indikatoren forsvinner.

Jeg har ikke had noen problemer med den indikatoren, og takker den for at jeg mange ganger har kommet fra kampen med livet i behold, for under kampens hete er det utrolig vanskelig å holde øye med flere "poteter" om gangen.

Skrevet

En annen grunn til at jeg ikke hører granatene er jo ganske god: Som oftest f.eks i Stalingrad så fyrer rundt et dusin maskinpistoler av samtidig, lager "litt " bråk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...