Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Min handleliste for i år (vet jeg endrer mye på lista mi hehe, er så vanskelig å bestemme seg for hva man skal ha :p)

 

Power Star:

 

Grand Finale 999kr

Star Fighter 449 kr

Multi Power 49kr

 

Totalt: 1497kr

 

Utroligt at prisene nesten ikke har økt på europris, og takk for reklame Birger! Er bare litt over 2 uker igjen nå til det smeller!

Endret av RF123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kjøper dere så jævlig mye smått? Det er jo ikke gøy i det hele tatt! vertfall ikke det du kjøper hos europris

 

Er litt enig med deg! Det blir for mye småtteriet. Greit med noen fontener og noen pakker med enkeltskudd, men å bruker flere 1000 kroner på soler, crackling balls, hylere osv gidder ikke jeg i hvert fall. Det skal jo sier at det er litt smak og behag hva man liker, men er nokså enig! :)

Endret av FyrverkeriHyper90
Lenke til kommentar

Hvorfor kjøper dere så jævlig mye smått? Det er jo ikke gøy i det hele tatt! vertfall ikke det du kjøper hos europris

Kanskje fordi vi alle er ulike og har forskjellige smak... Sier ikke nei takk til litt småtterier tidligere på kvelden, men liker såklart best batterier og bruker mest penger på det.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøper dere så jævlig mye smått? Det er jo ikke gøy i det hele tatt! vertfall ikke det du kjøper hos europris

I år så går jeg for en pakke Night Hawak og en familie mix, og det er det jeg har av smått i år. I tillegg så kjøper jeg en pakke med små batterier og fontener, og noen pakker airbombs. Ellers så blir det kun batterier. Det er godt å ha litt smått som man kan leke seg med på resten av året, når du savner kruttrøyken. Det er også fint å ha litt smått tidlig på kvelden.

 

Når det gjelder småtteri så har jeg sans for det som smeller. Det andre lager jeg lunte av, eller så modder jeg det. Før så kjøpte jeg mer småtteri enn nå, men det var på grunn av at jeg likte bedre å modifisere før i tiden

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Jepp, det var en på norsk fyrvekeriforum som hadde kjøpt. Han kjente vell en som solgte tenker jeg :) Mulig at jeg satser på å kjøpe en rakettpakke i Sverige i år. Bor jo bare 25 minutter unna grensa :)

 

Har fyrt av noen airbombgranater og litt småtteri i det siste. Til slutten av uka så har jeg planer om å fyre av en del, for jeg trenger filmer til kanalen min :)

Lenke til kommentar

Jepp, det var en på norsk fyrvekeriforum som hadde kjøpt. Han kjente vell en som solgte tenker jeg :) Mulig at jeg satser på å kjøpe en rakettpakke i Sverige i år. Bor jo bare 25 minutter unna grensa :)

 

Har fyrt av noen airbombgranater og litt småtteri i det siste. Til slutten av uka så har jeg planer om å fyre av en del, for jeg trenger filmer til kanalen min :)

Hvem var det som hadde kjøpt?

Lenke til kommentar

Tok meg en tur inn på kanalen din på youtube, såg gjennom stort sett alt. ja få til noen snutter før jul. :)

 

Dere som vet litt mer om fyrverkeri, hva kan dere anbefale til meg, skal et stort batteri, og et litt mindre og en del smått for rundt 1000 kr. noe anna jeg burde ha? helst ikke europris, dårlig erfaring derfra. :nei:

 

hvor mye koster phantom of the night?

Endret av White Man
Lenke til kommentar

Tok meg en tur inn på kanalen din på youtube, såg gjennom stort sett alt. ja få til noen snutter før jul. :)

 

Dere som vet litt mer om fyrverkeri, hva kan dere anbefale til meg, skal et stort batteri, og et litt mindre og en del smått for rundt 1000 kr. noe anna jeg burde ha? helst ikke europris, dårlig erfaring derfra. :nei:

 

hvor mye koster phantom of the night?

Hvilke produkter har du hatt dårlig erfaring med fra europris? phantom of the night kosta 699 i fjor.

Lenke til kommentar

 

Tok meg en tur inn på kanalen din på youtube, såg gjennom stort sett alt. ja få til noen snutter før jul. :)

 

Dere som vet litt mer om fyrverkeri, hva kan dere anbefale til meg, skal et stort batteri, og et litt mindre og en del smått for rundt 1000 kr. noe anna jeg burde ha? helst ikke europris, dårlig erfaring derfra. :nei:

 

hvor mye koster phantom of the night?

Hvilke produkter har du hatt dårlig erfaring med fra europris? phantom of the night kosta 699 i fjor.

 

nå husker jeg ikke navn da, men det var et sann hall stort batteri, som fyrte av når det hadde lyst i grunn. tente på lunta, noen få skudd ble fyrt av. så et hall minutt senere, noen flereskudd, så tokk det kansje 1 min før reste kom. sikkert kun et enkelt tilfelle, men. ble aldri utsatt for noe som helst av vann heller. 2-3 år siden nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...