Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tanks og andre fyrverkeri som ser ut som leketøy er forbudt i Norge, det skjedde sammen med rakettforbudet.

 

Hva var grunnen til dette igjen?

 

Når det gjelder rakettene så var det for å redusere skader. Når det gjaldt fyrverkeri som f eks tanks så tror jeg at forbudet kom pga at barn kunne forveksle dette med leketøy.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som vet om det går å kjøpe tanks i Norge ?

Eventuelt hvor man kan kjøpe det?

 

Er ikke lovlig, så dermed får du ikke tak i dette i Norge.

 

Budsjett blir vel ganske som planlagt tenkt å kjøpe for ca. 1300kr nedover kan jeg vise hva jeg skal kjøpe

Handleliste:

SVEA

3stk cracklingballs rør ca. 450kr for alle

1stk big bang ca. 350kr

8 pakker monster airbomb ca. 200kr for alle

POWER STAR (europris)

6 pakker med speedfire (hylere) ca. 300kr for alle

Dette skal jeg kjøpe i år det blir veldig mye smått

 

Har ikke lagd noen skikkelig handleliste enda, men jeg regner med at det blir ca tre store batterier, flere mellomstore og noen familiepakker samt endel airbombs og litt småtteri. Hvis dere gidder så kan dere godt nevne 4 batterier som dere syntes er fine. Skal egentlig kun kjøpe de for å legge ut på you tube kanalen min, så jeg trenger å høre folkets mening. Batteriene skal koste ca 200-400 kroner :) Kan koste mindre også, men helst ikke mer.

Icake fra svea pliz Den er kjempebra høyt tempo og mange fine effekter. anbefales sterkt fra meg Endret av FyrverkeriElskeren
Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal kjøpe i år. Pleier å kjøpe hos de nærmeste, som da blir Svea eller Nova.

Kjøpte Space Inferno i fjor, som jeg ble lurt med siden det var flere år gammel modell. Så den tørr jeg ikke å kjøpe igjen.

 

Er ute etter store fine peoner og seff mest krutt. Har kommet noen nye greier ser jeg men har ikke sjekket de ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...